Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 21 July 2012

OMG : Kegunaan Laptop Yang Aneh (9 Gambar)

Berikut merupakan beberapa kegunaan laptop yang aneh dah jarang dibuat orang. Mungkin jugak ini adalah cara untuk menguji ketahanan dan merosakkan laptop korang. Siapa yang bangang boleh la cuba..










Sumber : Here


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Wanda Azahar said... Best Blogger Tips

2nd tu bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha3,org atas aku ni bajet dia 1st sbb tu nak kenakan org 2nd.last2 dia tkena 2nd.apa ko rasa,oren?

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha wanda azahar membodohkan diri sendiri

shahsha said... Best Blogger Tips

dia kata kat gmbar atas tu ler.ko ngok ah masa dia dgn masa 1st tu send meseg.jauh kot. x kan la dia bengap sngat x tau kalu dia send meseg dia kan jatuhh posisi nombor 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betul2...len kali baca dlu bru ckp org. .. Sapa yg rsa oren skrg LOL

Anonymous said... Best Blogger Tips

dior mmg bodoh..nk gelakkan org,tpi xpndai fkir..mesti bdak sekolah lagi ni..pilot rok'in!!

Sipilot said... Best Blogger Tips

rok'in pilot!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Wanda Azahar
absolutely ur idiot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghhhh boleh masak telur tu. tringin nak cube arrr

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 21 July 2012 20:16 - wanda tu maksudkan gambar 2nd. apa masalah ko ni tak faham2. teruk sangat ke posa ko nih, adik

ben xii said... Best Blogger Tips

tak masuk akal orang yang komen sekarang ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

yee wanda azahar, membodohkan diri sendiri macam mail kerbau.

Anonymous said... Best Blogger Tips

I haѵe bеen exрloring fοr
a little bіt foг anу high quality artiсles or blog posts in this sort of ѕpaсe
. Exploring іn Yahoo I ultimately stumbled upon thіѕ sitе.

Reading this іnfo So і am glаd to express
that I have an inсrediblу good uncаnny fеeling Ӏ discoѵered
јust whаt I needed. I such a lot undοubtedly wіll
make sure to do not omіt this website anԁ pгovides іt а loοk
rеgularly.

Stop by my homepage :: walmart garden center
my web page - garden center jobs

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...