Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 21 March 2012

Kaya : Chrome Lamborghini Murcielago Milik Tengku Mahkota Johor (4 Gambar)


Apabila korang berdarah raja, korang mampu miliki segalanya. tak payah la jeles. Walaupun tak kaya dunia, kita kaya di akhirat nanti.. *ayat pasrah*..





Sumber : Here



50 comments:

Osman said... Best Blogger Tips

Perghh.. Mantap!

Anonymous said... Best Blogger Tips

smua bawah aku ni taik

Mohamad Ridhwan Ruslan said... Best Blogger Tips

hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sultan yg baik sibuk turun snyap2 crik rakyat jelata yg xcukup mkn,bagi mknn..ni x,sibuk kumpul lamboghini snyap2 bg rkyt tgk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Habis tu apa yang kau nak nagis sial ??

Anonymous said... Best Blogger Tips

berlagak..kan bagus bantu orang2 miskin.. apa kesah kerabat ke tak..semua mati pakai kain putih n jumpa tanah sama jugak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

shame on u TMJ if kt johor still ada lg org miskin.....dorang ada company pe y kaya raya sgat nie??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Habis tu asal nak nangis kat sini? pergi cakap dekat tuanku lah. Tulah, mak bapak suruh pegi sek dulu taknak belajar betul2. Kan dah jadi pengemis internet

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh Anon atas ni..nangis pehal ko?bkm mslh xblaja tnggi2 ke hape..aku pon da berkerjaya hebat skang ni..tp kalo jd pemerintah tu pk2la org yg dibwh tu.utamakn kebajikan rkyt dlu..ni x lambo dlu disapunye dlu.nek perdana pn bole hape..bkn xlaju .nek jgk 200++

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wasatiyah dow..Wasatiyah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

suda lumrah manusia x penah kenal erti kepuasan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dasyat..dunia akhir zaman.

Anonymous said... Best Blogger Tips

harini timbalan menteri kata hutang negara sudah 53%.dia kata xperlu risau sbb paras bahaya 55%.hahahahaha.bongok sungguh 2% ja pun lg kata xperlu risau.negara dah nk lingkup dah...dimasa rakyat sedang bersusah.bila tgk mereka yg mewah BERLEBIHAN sgt la sedih.saya hormat mereka sebagai pemimpin xlebih dari itu..darah keturunan tidak menjamin akhirat.paham la kot yer.

ben xii said... Best Blogger Tips

bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah korang kalau jadi anak raja pun beli jgk kan,,,xpayah lah,,,mcm korang yg kat atas tu bayar zakat 1juta nk komen org lain xbagus,,,wei dia ada duit dia punya pasal lah nk pakai keta ape,,,ko pun ada nafsu kan,,cuma nafsu akhirat je xdee,,puihhh lah korang,,,mcm bagus sgt lah ko ni,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpak sangat ada org bangang tak paham bahasa..still nk pertikaikan org ada ke tidak nafsu akhirat...bodoh btul lah ko ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

duit yg die beli tu duit rakyat...paham....duit cukai rakyat

Anonymous said... Best Blogger Tips

bebual mcm ko yg urus kn jer pembelian keta tu,,,fuhhh dasat tau ea pakai duit rkyat...bangang puny ayat ko ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

nak cakap kang kena tuduh tak setia pada raja. tapi betul la duit cukai rakyat jugak banyak habis kat raja2

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.gempak.org/forum/showthread.php?t=55168

Anonymous said... Best Blogger Tips

sila tengok link di atas untuk tengok pendapatan raja

Anonymous said... Best Blogger Tips

lalalala... wat everrrrr... X habis2 dgn wang "Rakyat".. hahahahaha... Ni sume agenda "Yahudi"... kui kui kui... Hidup AnuWar, Hidup Nicky Aziz, Hidup Slim Clit Siang... Pakat2 undi Pakatan Rockyat..

p/s- Sila butthurt ye!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

berkilat giler ahhh

1. Dapatkan Adobe Photoshop [Portable] DISINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

dengki xabes2...mcm lau korang kaya nk tolong org susah jugak..hahahhaa ckp lebey..duit die biala die..suh blaja xmau yg mau nk jeles je ngn org..da jeles mule la ckp duit rakyat la ape la..sial la typical malaysian ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Murcielago Pur-Sang, bkn chrome....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kaya sbb duit rakyat tu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 10:13

aku setuju ngan komen ko..

. said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi memang betul pun ape yg dicakap oleh anon diatas duit rakyat banyak habis kat raja mcm pembinaan istana baru habis duit berbillion.kpd anon 7.46 plis jangan ejek mcm tu kalau ko ejek cam tu aku pun boleh wat.BN-BARANG NAIK,RM-ROSMAH MANSOR.ROSMAH GUNA DUIT RAKYAT UNTUK KEPUSAN SENDIRI ,TAK HALAL DUIT RAKYAT YG BERTuNGKUS LUMUS MENCARI REZEKI....KALAU KO NAK TU .masa tu NAJIB NAK WAT LAWATAN KAT APARTMENT ABDULLAH HUKUM..dorng bertungkus lumus hias tapak perhimpunan pasang lantai,khemahh.last last najib tak datang ...langsung takde perasaan prihatin dn tangungjawab terhadap rakyat

-secret-

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh...tu jelah modal melayu2 bodoh yg dengki ni..x habis2 kata duit rakyat...
kalau kau nak cakap pasal duit rakyat,duit gaji kau pun asalnya duit rakyat juga la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Siapa suruh kau jadi rakyat kalau tknk bayar? Bangang. Jangan nangis lah kat sini pleaseeeeeeeee

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila nk komen mncarut carut tu ingat Mati sikit..
tut tut esok mati... xsempat nk mintk maaf..
#apa apa pun sebgai muslim, wajib mnolong setiap muslim yg lain..sekiranya ada yg masih susah tp kita hidup senang lenang...akn disoal kelak..wallahualam~~
mmg tidak salah jika ada muslim yg kaya raya mlah amat digakkan krn boleh dgunakan membantu sesama muslim....
lg satu kpd Anon 7:46 ~ wlupon xsuka dgn nik aziz ,,jgn la kau hina n kutuk2... ulama tu...
jika ada ... igt skit akan kematian..nt xsempat nk mintak maaf kat Tuan Guru nik aziz ~~ igt dosa dgn manusia ni amat berat... bykkn muhasabah diri

Anonymous said... Best Blogger Tips

kecohlah rakyat malaysia yg tak mampu beli lambo. nak lambo tak ? bapak aku raja. nanti aku beli sorang satu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 21:55 :

Ko ni memang bodoh bangang gile babi tahap babi kan?....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fufu..lawak gak para Anon di sini. Argue hebat2 belaka tp sayang those politician u guys mentioned wont give a damn! Penat je Anon2 kat sini..Tapi takpe, Anon2 sekalian. Selain memberi komen dan dikomen, marilah kita sama2 majukan diri selaku org M'sia & Muslim. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini tidak adil..ini tidak adil bagiku..~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau negara ni x de cukai yg melampau mcm brunei.. aku pun dah bli lah.. raja bli keta tuh sbb x de cukai.. kalau dia kne cukai, aku pasti dia akn pk 2 3 kali nak bli.. kalu x dek cukai.. bpak aku pun bleh bli.. stakat ni bmw je yg mampu.. parok

puteribonda said... Best Blogger Tips

Klu beli Lambo, nak bawak laju2 kat mane? Highway Mesia paling laju pun bole lari 160K/M. Hehe... Klu lebih kene saman, tak jd la beli Lambo... Viva pun cntik jugak^^

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sultan johor byk bisnes sendiri..bukan harap elaun kerajaan je.. org2 johor tau la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bro2 aemua...blaja sejarah tak...bc perlembagaan tak...faham sej tak...tanah ni aape punya...mcmne proses merdeka...blaja jer tinggi tp tak gaham wat pe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn dengki bila org ada...kalu dia dpt semua ok...kalu org lain.semua tak betul...otakk pembangkang betul...pemimpin pembangkang pakai keta apa...pakai perdana kot...bullshit ckp tak seeupa bikin...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gua masa pg umrah thn 2008 sama ngan nik ajis..tanya org tua tu
Naik keta ape...sape byr duit keta GMC yg dia pakai kat sana...hipokrit
gua tau apa yg berlaku...nik ajis pun sama....lg teruk adalah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pe bende la. tgok2 sudaaa.. yg laen tu hal dia dgn tuhan

astrocityzen said... Best Blogger Tips

damn..chrome! awesome..huhu..post pasal kereta leyh??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pelik tul ngan ramai org x der otak dlm nih... sebut raja... terus kata duk makan duit rakyat... korang ingat keturunan raja2 nih x der bizness ke aper? lain kali gi bercampur dulu ngan semua golongan... baru korang nampak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dikenali sbg keturunan berlagak. . puiiihhh~!

Anonymous said... Best Blogger Tips

xelok betol tulis ayt2 cm tu... biar la TMJ nk beli ape sekali pn... asal keturunan Diraja jek beli kerete mahal2, rakyat pk bkn2.. matured sikit la wei.. think positive.. jgn tw fitnah org jek...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ade duit kn biar la duit sape pon ... hari pembalasan itu ade.. so kalo dia btl selamat la kalo tak betul dia jawab la sndiri k... da tak mo gado2 da da... huuuu ~ : )

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

Bukan harap elaun kerajaan? Bodoh lah ko. Darimana dia dapat tu bisnes2 tu kalau bukan arahan kepada kerajaan? Terlalu banyak aku tengok komen2 bodoh macam ni, macamlah sultan johor lahirkan ko. Ko kena banyak lagi membaca alif ba ta.

Alexia Nanda said... Best Blogger Tips

[#]gambar awek telan air mani
[#]gambar awek keluar air mani
[#]gambar awek bogel

[-]gambar awek bertudung
[-]gambar awek bohsia
[-]gambar awek bogel habis

[*]gambar awek body mantap
[*]gambar awek comel
[*]gambar awek cun bogel

[*]gambar awek cina bogel
[*]gambar awek dirogol
[*]gambar awek diraba

[$]gambar awek dara
[$]gambar awek dibogelkan
[$]gambar awek datang bulan

[+]gambar awek dara bogel
[+]gambar awek dalam bilik
[+]gambar awek eropah bogel


[^]gambar awek indon
[^]gambar awek facebook bogel
[^]gambar awek gersang

[*]gambar awek ghairah
[*]gambar awek gebu
[*]gambar awek gemuk bogel

[$]gambar awek geli geli
[$]gambar awek ganu bogel
[$]gambar gambar luncah

[@]gambar awek melayu gersang
[@]gambar awek tetek gebu
[@]gambar awek hot
[@]gambar awek hot bogel

[!]gambar awek hot malaysia
[!]gambar awek hodoh
[!]gambar awek hilang dara
















































































































































































































































































































































































































































































































































































Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...