Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 18 March 2012

Serius : Tarian Transeksual, Tarikan Paling Mantap Pada Waktu Malam Di Phuket (12 Gambar)

Tarian Transeksual, Tarikan Paling Mantap Pada Waktu Malam Di Phuket.
Malam anda di Phuket takkan habis tanpa menyaksikan tarian transeksual yang menceritakan keperitan mereka menjalani kehidupan mereka. Walaupun ramai transeksual di Thailand tetapi mereka ini kadang-kadang tetap tidak dilayan seperti rakyat biasa yang lain.
p/s: semua gadis ini adalah transeksual.


20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ladyboy

Anonymous said... Best Blogger Tips

perrrghh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia sekarang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cantiknye kulit dan body dorg ni kalah wanita asli hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wow...mengalahkan perempuan yg tulen..mmg cantik dan lawa..jeles tgok diorg..huhuhuh

jebengotai said... Best Blogger Tips

x selera lak bile terpikir diorg ni laki2..huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

transeksual ny menjatuh kan maruah perempuan jew =='

ben xii said... Best Blogger Tips

haih . kalau dengar suara dorang mau tak berderau darah

Anonymous said... Best Blogger Tips

tengok jari tangan n kaki pun dh tau...

thehellwiththeworldtoday-_-1st said... Best Blogger Tips

yes booobies

Anonymous said... Best Blogger Tips

this is fantastic :p

Muat turun Adobe Photoshop [Portable] DISINI sekarang!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pernah tgk sendiri depan mate mase ku Phujet dulu..kulit dieorang mmg canteq..kalah la pompuan asli...gebu...lentik!!! mantap!! tp lelaki...

Anonymous said... Best Blogger Tips

i love boobs

Anonymous said... Best Blogger Tips

me love boobs too :p

Dapatkan koleksi wallpaper artis Indonesia, Willy Nikita yang seksi DISINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh! sampai bila la agaknya dorg nk jadi mcm tu???

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo aku kat situ...aku picit teloq dia..then suh bersiul..hahahahaha..acara....

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu kat thailand x kesa dah, sbb kat sne mmg ikut kepercayaan diaowg dlam dunia mmg ade 3 jantina, llaki, perempuan n transexual(bapok & pengkid)...

saya ain said... Best Blogger Tips

bangge je dorang tayang buah dada...sbenarny fake he pn...dasar xsedar diri...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak pergi sane! hihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa bila pondan takde yang fap! fap! fap!????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...