Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 18 March 2012

Cool : Makan Pizza Tanpa Mengotorkan Tangan (3 Gambar)

Bagi mereka yang suka makan pizza, boleh la tengok ciptaan kreatif ni. Lepas ni takde la kotor tangan pegang pizza tu. Memang boleh makan guna pisau n garfu, tapi takde nikmat beb. Layan je la gambar kat bawah ni.. 




p/s : Siap dengan tisu sekali.. Boleh la pizza hut atau dominos tiru.. 

Sumber : Here




5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd...lapa nya...

ben xii said... Best Blogger Tips

sudu garpu kan ada

Anonymous said... Best Blogger Tips

mkn pizza pakai sudu n garfu x feellllll~pkai tgn je!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini iklan di jepun. restoran dia orang kat sana dah lama amalkan cara camni. Di malaysia je masih ngok lagi, ketinggalan zaman.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...