Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 22 March 2012

Sadis : Ini Adalah 26 Budak Dan 17 Wanita Yang Dibunuh Tentera Syria (10 Gambar)

Ini Adalah 26 Budak Dan 17 Wanita Yang Dibunuh Tentera Syria
Memang dunia ini kini kekurangan belas kasihan sehingga wanita dan kanak-kanak pun sanggup dibunuh tanpa sebab. Nasib baik ini belum lagi berlaku di negara kita tetapi kesian dengan mereka di Syria. Memang patut UN dan juga negara lain putuskan hubungan dengan Syria kerana kekejaman mereka sendiri. Tetapi ini akan membuat kanak-kanak dan wanita lebih menderita. Semoga segalanya dapat kembali ke keadaan yang lebih aman dan damai pada masa depan.

p/s: setakat ini UN anggarkan 7,500 orang dibunuh tanpa sebab dan semua adalah wanita atau kanak-kanak. 


21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

KEHAMNYA..yakin la ada balasan ats setiap perbuatan

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
**KEJAMNYA

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaghfirullah.....
Tuhan kau tunjukkanlah kuasa mu pada mereka...
selamatkanlah nyawa2 mereka yang masih hidup....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mati syahid dorg ni , boleh cium bau syurga .. mati sbb jihad di tangan Allah .. but kita mampu , :"(

Anonymous said... Best Blogger Tips

for god' sake..=.='

ben xii said... Best Blogger Tips

ape la berperang sesama agama disebabkan perbalahan puak

ben ashtari ten said... Best Blogger Tips

kejamnya... ikat je kat pokok sape yang bunuh tu.. pastu letak kerengga.. biar dia mati azab sket... stressssssssssss aku...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool :D

farhan687 said... Best Blogger Tips

astaghfirullah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape yg kate COOL tu???? Mmg Babi...NERAKA r KAw!!
boDO

Anonymous said... Best Blogger Tips

kanak2 yg meninggal syurgalah tempat mereka yg pasti...tgik muka diorg pun mcm tgah tdo..hanya Allah yg membalas segala kekejaman yg berlaku di Syria..hanya disebabkan perebutan kuasa hingga nyawa org yg x bdosa jadi galang ganti..

In My Heart said... Best Blogger Tips

sedey.....:(

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama2 lar kita berdoa...
Ya Allah
Sesungguhnya Kami meletakkan-Mu di batang2 leher musuh2 kami
Dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan2 mereka
Ya Allah
Leburkanlah kumpulan2 mereka
Pecahbelahkanlah dan kacaubilaukanlah persatuan mereka
Goncangkan pendirian mereka
Dan hantarkanlah anjing2 Kamu kepada mereka
Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa
Wahai Tuhan yang Maha Menghukum
Wahai Tuhan yang bersifat Murka
Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah
WahaiTtuhan yang Menurunkan Kitab
Wahai Tuhan yang Menggerakkan awan
Wahai Tuhan yg Menewaskan Bala tentera al-ahzab
Kalahkan mereka
Kalahkan mereka
Kalahkan mereka
Dan menangkan kami ke atas mereka
Amin....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian dan amat kesian.but take it positive,they all go straight to heaven.kne peluru sbijik trus mati,at least x seksa sgt.semoga Allah menempatkn mereka dikalangan ahli syurga.

Anonymous said... Best Blogger Tips

seluar kanak2 sume nye basah, mugkin kerana terlalu takut waktu itu sampai terkencing..
xbole nk bayangkan keaadaan waktu itu mcm mane anak2 kecil 2 ketakutan..hanya allah yg dapat membalas perbuatan org yg melakukan pembunuhan ini..

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhuhu...muda2han roh mereka d tempatkan d kalangan org2 yg beriman. amin..

FAZLIN said... Best Blogger Tips

@Anonymous maha kuasa Allah yang maha agung..leburkan kekejaman manusia zalim itu,ya Allah..ya Allah..ya Allah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ASTARFIRULLAH....TUHAN TLG LAH SLMTKAN UMATMU YA ALLAH.....

alia said... Best Blogger Tips

ALLAH X BIARKAN BUMI SUCI LAMA TERCEMAR OLEH TANGAN2 KOTOR~~ ALLAHUAKBAR~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kt dinding tu tulis "Asad atau kami hancurkan negara ni"

Anonymous said... Best Blogger Tips

hmm , kalau boleh aku nak gantikan tempat aku dgn diorang , aku nak diorang rasa aman mcm kita :( sedih tengok . kalau lah aku sebahagian drpd diorang :'(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...