Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 18 March 2012

Kreatif : Semua Patung Bukan Ditutup Dengan Kain Putih (4 Gambar)

Semua Patung Bukan Ditutup Dengan Kain Putih
Kehalusan ukiran yang begitu mantap telah membuat ramai orang tertipu seolah-olah patung ini telah ditutup dengan kain putih. Tak percaya? Cuba tengok sendiri. 

3 comments:

jebengotai said... Best Blogger Tips

ukiran kain ker??..mak aih..skill mmg tinggi

ben xii said... Best Blogger Tips

jelas betul puting tu . real !

Anonymous said... Best Blogger Tips

dashat nye macam betul pompuan tutup ngan kain putih,masalah ukiran je.aku memang hargai seni cam ni tapi orang yg mengukir ni mesti tanggung azab kena tiup roh kat patung ni nanti sebab cuba melawan ciptaan allah

-billy fecren-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...