Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 24 March 2012

OMG : [Video] Penjual Emas Dipukul Dan Diikat Oleh Polis Di Penang


Penjual tersebut menyatakan polis telah melarikan wang dan emas kepunyaannya di kawasan kedai sekitar Jalan Dato Keramat, Penang






16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

o.0

Anonymous said... Best Blogger Tips

btul ke ayat kt atas tu...? cm penin je baca

Anonymous said... Best Blogger Tips

Perompak pun blh beli uniform la skrg...takat nk menyamar jd polis tu.. senang je

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rase bukan polis tu..saje nk rosakkan nama PDRM!!

1. Dapatkan Adobe Photoshop CS5 [Portable] DISINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin jaga2 dude..kang silap2 ko kne kang..kasi busuk name Polis..jaga diri tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

polis mmg haprakk pon..jaga per derr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

FAKE...entah2 kaki kencing ke Along, korang dok tadah je infm.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada plak kata polis..bngang betol

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st xnmpk polis pn.xde pn yg pakai uniform
2nd kn ada awek duk kat meja tgh tgk je.klu btol rompak ke ape ke kompem awek tu gelabahnya
3rd aku rs aku kacak.hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

ADMIN MMG ANTI POLIS KAN????

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpyh nk anti sgt la..esok lau rumah kene rompak menyalak sama polis gak wat laporan..bingai je

Anonymous said... Best Blogger Tips

APE NIEE OIII.. XSUME POLIS TEROK...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah kne rompak tu mmgla kne bwt laporan ngOk.. tp polis bkn bleh bwt ape pn, bajet je.. orang dah nak mati pn dye bleh tgok je.. siap dye plak tu yg bwt, keje polis bkn belasah rakyat yea tp jaga rakyat.. bkn jadi anjing kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape sal nk buat laporan lau anti sangat bahalol..g la bwt laporan kt pembangkang tuh lahanat..tau lak buat laporan polis..memang dasar orang bodoh anon 04:24 ni..lau xde polis sape nk jaga negara ni??pembangkang bangang tuh ke nk jaga??bodoh len kali ckp gune otak jgn gune lutut

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 04:24 nie agaknya mat pet tak pun pendatang aharam @ anak haram kot sebab tu anti polis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hidup polis!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...