Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 18 March 2012

OMG : Pelajar Sekolah Jual Tubuh Untuk Gugur Kandungan


KULIM – Seorang pelajar tingkatan lima dilaporkan ‘terpaksa’ menawarkan khidmat seks bagi mengumpul sejumlah wang untuk membiayai kos membeli pil menggugurkan kandungan setelah kekasihnya bersikap lepas tangan terhadap masalah yang dihadapinya itu.

Pelajar tersebut yang hanya dikenali sebagai Shasha memberitahu media Sinar Harian bahawa dia telah menjual tubuhnya kepada beberapa orang kenalan lelaki dengan bayaran RM100 untuk setiap kali bersama.

“Untuk mendapatkan pil menggugurkan kehamilan, saya terpaksa melakukan hubungan seks dengan beberapa kenalan lain bagi mendapatkan modal.

“Pil itu (gugurkan kandungan) terbahagi kepada dua jenis. Empat biji dimakan serta-merta manakala empat biji lagi dimakan selepas 12 jam. Harga pil ini sekitar RM350 hingga RM400.

“Untuk mendapatkan wang saya akan berjumpa seorang rakan lain dan meminta dia memperkenalkan diri saya kepada beberapa pelanggan atau kenalannya,” katanya yang dipetik dari media online berkenaan hari ini.

Ekoran insiden tersebut Shasha mengaku serik untuk menjalinkan sebarang hubungan dengan mana-mana lelaki dan telah beralih arah untuk terjebak dengan percintaan sama jenis atau lesbian.

Menurut Shasha lagi, dia menyembunyikan hubungan sama jenis tersebut dari pengetahuan keluarga memandangkan kekasihnya, Faiz, akan datang tidur dirumahnya pada setiap hujung minggu.

“Cara ini lebih senang, ibu bapa tidak tahu kami sedang bercinta. Mereka akan menyatakan kami perempuan dan adalah lebih baik saya melepak dalam bilik dengan seorang kenalan perempuan dari keluar bersama teman lelaki.

“Saya jadi fobia untuk berkawan dengan lelaki kerana banyak keburukannya.

“Bagi saya bercinta sesama jenis lebih baik kerana ibu bapa tidak akan dapat mengesan perlakuan atau hubungan seks yang kami lakukan selain itu, ia tidak akan mengakibatkan saya hamil seperti dulu,” katanya lagi. 

p/s : Dunia akhir zaman.. tugas mak bapak tu amat penting.. beri didikan agama yang cukup kepada anak-anak.. 

Sumber Asal : MNH




17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st bwh fakkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade nombor?aku nk bela dia.sebulan 5k plus kondo

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm tu pun ada. atas gay

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

budak kecik,, teringin nak buat g kawen,, ahan la dulu cik adik oii... pakwe tu awak boleh cari,, kandungan tu bile pakwe lari, mane kamu nak sembunyi,,,,, mak bapak jugak yg kamu cari,, mak bapak jugak fikirkan kebaikan n penyelesaian untuk kamu,,

Ana Isna said... Best Blogger Tips

sbelum buat fkir dlu jgn ikutkan sngt nafsu tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Da menyimpang sgt la .....cm ni la kot Akhir2 zaman berfikiran...
TU tempik tu da gatal sgt elok stnby cabai je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org bodoh mang mcm tu. kecik2 xnk mampus, dh besar nyusahkan org laen. suru belajar supaya pandai xnk. nk jgk jadi bodoh. kan dh rosak. amik ko.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tugas mak bapak mmg penting. tp sakit paler gak tgk maksiat berleluasa dan pengaruh media berleluasa smpai anak2 memberontak sbb nak ikut pengaruh luar sngt. Mak bapak kontrol sngt nnti dikatakan kuno dan menyeksa anak2. tu yg malaysia ni sudah2 la dgn media2 hiburan bnyk sngt. pstu rancangan kt tv tu bnyk sngt dedah2 aurat. eiii, mane la parents tak sakit paler gak memikirkan nak besarkan anak2 dalam keadaan cmni. so jgn slalu salahkan mak bapak jer. ntah2 kes budak ni parents dia dah bg didikan yg cukup dan yg termampu, tp yerlah, budak2 skrang skit2 nak memberontak pstu buat bnde tanpa pengetahuan parents. aiiiiii.

raaaaageee

Anonymous said... Best Blogger Tips

hrp bersabar ye org atas..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia2 ...

F.A.Jefferson said... Best Blogger Tips

@Anonymous
betul tuu... ada ibu bapa yang sudah berusaha sedaya upaya untuk mendidik anak mereka . Ibu bapa mana yang nak tengok anak mereka hancur ? :(

F.A.Jefferson said... Best Blogger Tips

@Anonymous
betul tuu... ada ibu bapa yang sudah berusaha sedaya upaya untuk mendidik anak mereka . Ibu bapa mana yang nak tengok anak mereka hancur ? :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

masyaallah...ermm kulim kedah kot....bukan kebanyakkan orgnye warak2 ke?

Miss Cruelzz said... Best Blogger Tips

adoi...dont know,hu shud we blame?? their parents or the stupid teenage?? watever...

Anonymous said... Best Blogger Tips

'mak bapak' dh bg didikan agama yg secukupnye.. bukan salah dorng anak2 jd mcm 2.. sume berpunca dr diri sndiri, samada nk ikut jln yg betul or salah.. anak2 yg sepatutunye disalahkan..

puteribonda said... Best Blogger Tips

dah la dose berzina, dose gugurkan baby. skang nak tmbah dose jd lesbian. Ape la pendek akal sgt budak2 skang.................

just to said... Best Blogger Tips

ingatkan makin insaf...tp makin teruk plak jadinyeee...what the fish

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...