Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 24 March 2012

OMG : "Euthanasia Coaster", Roller Coaster Yang Direka Untuk Membunuh (2 Gambar)


Seorang jurutera dari Lithuania, Julijonas Urbonas telah mencipta satu prototype Roller Coaster yang paling extreme di dunia yang akan membunuh sesiapa yang menaikinya. Pelik kan? Sape la yang nak naik roller coaster ni. 

Konsep roller coaster ni ialah unutk memberi thrill yang maximum sehingga membawa kepada kematian. Keseluruhan perjalanan roller coaster  ni mengambil masa 3 minit. 2 minit pertama ialah pendakian perlahan ke puncak dan seminit berikutnya pula ialah perjalanan yang membawa maut. Kelajuan maksimum dan 7 pusingan bulatan akan membuatkan darah korang mengalir dari otak dan menyebabkan kekurangan oksigen yang akan akhirnya, membawa maut.

Walaubagaimanapun, kematian dapat dielakkan jika korang memakai sut anti-g. So, siapa yang nak try roller coaster ni boleh la pegi Lithuania bile dah siap bina nanti. Hehe



Sumber : Here




13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

????

Anonymous said... Best Blogger Tips

????????

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

matilahhh !

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesuai untuk pesalah2 yg kna hukuman mati..haha..enjoy sblum mati..

karen said... Best Blogger Tips

Ya Allah , knpe manusia semakin kejam -.-

Anonymous said... Best Blogger Tips

gilak, x ingin ak naik

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

berite baik : kepader saper2 nak bunuh diri tu molek sgt lah gi sni, prokok tegar or sesaper yang raser nak mati awl

berite buruk : ramai mangsa tak bersalah mati haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

idea bodoh..nnt bila siap,srh org yg wt reka bnde tu naik dlu..srh dia mati dlu sblm org lain!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bestnyer...buat dkt msia 1 set...jom la mati beramai2...korg duk dunia byk dosa je..taubat pun xreti..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok la kn... rakyat mesia mmg slalu nk bunuh diri... kira ok la dr merempit... ilang kaki n tangan... hahahahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagi designer tue naik dulu and test...kalau mati, oklah tue

Anonymous said... Best Blogger Tips

ciptaan yg CARCAT!..dasar yahudi hidup meraban ja tau//

Anonymous said... Best Blogger Tips

Inilah dia, ciptaan terlampau kreatif tahap dewaaa!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...