Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 19 March 2012

Kesian : [Video] Penunggang Motosikal Dilanggar Lari


Kesian kot dengan penunggang motosikal tu. Pemandu kereta Toyota Yaris tu memang jahanam la. Dah la langgar lampu merah, dahtu bukannya nak tolong.. Lari macam tu jer. Memang bahaya la bawak motosikal.


Sumber : Here




17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila btul

NaziaNaz said... Best Blogger Tips

Assalammualaikum, kat mane berlaku ni?teruk btol la org yg langgar tu

PrimaDonna Yuezuel said... Best Blogger Tips

kurang ajar

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaga..punya buduh tu urang yg melanggar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yang dilanggar tu pun bongok jugak. Tak tengok kiri kanan sebelum keluar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 19:20 ko ni bodoh gak!..da tentu la dia kuar lampu dia hijau.tentu la dia konfiden.bukan mcm ko..kaki langgar lampu merah.

LYNN RARA said... Best Blogger Tips

macam kat thailand je.. bakul moto kat depan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org y ad kt ctu pn bodoh jgk..tau tgk je,bkn nk tlg..nk kata xdop org..kt trafik light,bersusun2 kete time 2..sume dok tgk..igt mcm tgk keto blanggar kt ekspo ke?

ben xii said... Best Blogger Tips

ni peak hour kot . semua nak cepat . k lah aku nak berak . assalamualaikum

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahah..
padan muka kau...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm kt Thailand je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini sangat kejam + sedih

Demm..xde rase malu langsung!!

1. Dapatkan koleksi gambar wallpaper artis Indonesia, Willy Nikita DISINI
2. Muat turun Adobe Photoshop CS5 [Portable] DISINI

aku mgsa ragut said... Best Blogger Tips

sgt trkejut yer bila pnunggang motosikal 2 tplnting...realiti la...org ramai lbih bnyk tgok dr mmbntu..mcm aku jgk dlu time kne rgut ats moto kt smpang 4 trafic light...aku, mmber n moto jtuh ttnggeng..aku ngn mmber ntah kemana, moto kemana, sume org tgok je kot..nseb ade van pusat ksihatan lalu tlong... (kalau van 2 xbhnti jgk agk mlmpau la kn...)alhamdulillah xde pape, moto jer yg ranap.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni kt china la nooobbb...

Anonymous said... Best Blogger Tips

punca sbb lori brenti kt tgh simpang.
yaris langgar trafik light no.2 salah
moto slh no.3 x tgk dl sblm melintas..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu ikut salah lori ngan kenderaan depan lori tu ...sebab dah tau depan dah jem, nko pi jalan gak naper ...kan dah ganggu kenderaan2 yang lampu dah hijau ...banyak gak berlaku kat malaysia nih ...takut kene tunggu lama, pi masuk gak ...biler lampu dah tukar merah, nko dok tengah2 simpang ...dan kompom2 salah, toyota tu lar, langgar lampu merah ...yang motor xsalah, cume xberhati2 jer ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous semoga ko mati kena langgar lari...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...