Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 September 2013

WTF : Gay Melayu Minta Restu Dari Rakan Dalam Facebook (2 Gambar)

Gay Melayu Minta Restu Dari Rakan Dalam Facebook.
Apa dah jadi ni? Madu berjuta-juta di luar sana, si kumbang pula dia nak.

45 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

STUPID

MindFreak said... Best Blogger Tips

WHAT THE FUCK?

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said... Best Blogger Tips

apa kejadahnya ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jackham love Anon Changlun 4ever...

-jackham-

AZAM said... Best Blogger Tips

Bodo betul....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bju hijau tu marou,,,, gle penis tol

Nur Zarith Azhar said... Best Blogger Tips

sat g sbb korg Tuhan terbalikkan dunia ni bru tahu. aku doakn kome berubah...Aamiin...

Anonymous said... Best Blogger Tips

doakan mereka bahagia... dengan ini boleh lah main bontot sesama sendiri...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak pengsan,nak muntah,mual,peling lalat,rasa nak pukul je gay sial ni...banggang tahap abadi!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mace penyokong JDT aje...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jolok sama jolok. sakit woo...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mati lagi baik la , dari hidup buat sakit mata org ramai je. Patut la Nabi tak ngaku geng.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk molot pun jenis yg suka kulum2....

Anonymous said... Best Blogger Tips

euwww lekat tahi laa nnti men jolok.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Arghhhh!! my eyesss.. apekah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

geng2 bang non la ni..kahkah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg baju ijau tu anon abah kau suka main bontot sampai kuar tayik..

-geng anti abah kau-

aka geng tok mung

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mengong. siap doa semoga bahagia.. pttttuuuiiiihhhh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

"Cuba bayangkan, saya berkunjung ke rumah mentua di Pantai
Timur untuk berbincang mengenai perkara tersebut serta
memberitahu perkara yang telah berlaku antara saya dengan
anak mereka.
"Tetapi apa yang mengejutkan ialah mereka tidak mempercayai
apa yang diceritakan oleh saya. Mentua menyokong apa yang
dilakukan oleh anak mereka.
"Di sini nampak sangat seolah-olah mereka tahu mengenai
kegiatan anak mereka selama ini tetapi tidak menegah apatah lagi
memberi nasihat untuk meninggalkan segala perbuatan terkutuk
itu," jelasnya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh tul komen org yang main buntot tu!
buntot dgn buntot mana bulih masuk!
bangang lahanat tak reti membuntot korang ni!
mintak abah kau tlg tunjuk ajar!

kakikudibibirmu said... Best Blogger Tips

somebody call 911...cam puihhhh...yg si gay..yg si supporter a.k.a kwn2 beliau sila bertaubat sebelum aku azan kt telinga ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

azan kat mesjit la bangang! bukan kat telinga!
abah kau tak ajar ke tongong?

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 01:23 pekak labang,,,,tu la dh kapir nk tnjuk islam.,...sape azan mst kt masjd je, x tau jgn blagak pndI...aku ase elok ko bwk abah ko gblaja fardhu ain,,,, sb tbk ko ank branak bodo piang

wafiy azwaj said... Best Blogger Tips

bodoh gay sial anjing . . supporter nya pon SIAL nak doa2kan bhagia knun . . . akkkkkpuiiii . . .

Anonymous said... Best Blogger Tips

kene sambar petir baru tau......ppffttt...

kakikudibibirmu said... Best Blogger Tips

waduhhh2..ko terasa ke? baka same kot anon 01:23 dgn gay terencat ni..kesian giler abah ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 01:23 saudagsr penis area chowkit,,,tpi dh bsara sb jubo koyak kritikal kne balun ngn negro,,,,,skun ble gersang abah dia main jari je lam jubo anak dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

minta mr fapson fap guna gambar ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau fap lobang buntot mr. fason dulu la bangang!
abah dia lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpk sgt anon 1:23 wktu dia lahir abah dia x azankn kt telinga..wakakakaka, bengap x blh diajar da

Anonymous said... Best Blogger Tips

haramjadah tul generasi baru melayu skrg ni..dh jauh dari ajaran islam.tak takut hukuman ALLAH ker? tunggu jer la bala tuhan yg teramat pedih sekali.yg pasti kita2 ni yg x pernah tegur dn membiarkan sj hal ni pasti akan mendapat sama natijah nya..sial punya gay.ni bukan ajaran islam dan memalukan bangsa melayu sj..fuck u.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni msti set2 kelantan ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

dua ekor gay itu sorang dr kelantan sorang dr johor.
selamat bergay!
abah dia pun gay!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

niat : ko hado?


Entri Baru Update Tadi : Besar Atau Terlalu Besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote : ko hado?

abah kau hado kontol ?
mak kau hado kontol? terer mak kau! :D

Affandi Ahmad said... Best Blogger Tips

Bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

marou : mohon di jubo

marou bru plang pmdahan kt thai ubah jntina,,,, mohon di try kemaluan bru marou.... nnt x ok ble adjust cpt sb tkot warrnty expred

Anonymous said... Best Blogger Tips

Laki baju hijau tu macam marou je kan..
kan kan marou apple hijau..hihihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Geli geleman aq bkn dpt ank pn kang err

Anonymous said... Best Blogger Tips

De selera gak owng tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

elehh.. jgn2 kau pun selera meleleh menjilat lubang jubor abah kau!
ABAH KAU!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga mereka dilaknat Allah krana mjdi seperti manusia zaman nabi Lut..bodo pnye jantan..mati lg bagus

Faqihuddin Azman said... Best Blogger Tips

budak gay tu memang bodoh,
tapi y paling bodoh sekali ialah si pengomen2 tu..
siap bg restu lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku jumpa budak 2 ekor ni aku sepak sampai buntot dia lebam. Kawan2 dia pun bodoh p doa buat apa..natang haram semua. Banyak2 lubang, lubang buntot sama jenis jugak dia balun. Kesialan apakah diorang ni? Lelaki lembut ni rata2 perangai macam haram.. sensitif, mudah perasan, menggelikan. Kalau aku ada kuasa veto aku kumpul lelaki2 gay and lembut ni semua p tanam dalam lubang besar. Sebelum tu aku letak semut api banyak2, letak anjing gila giget bontot diorang sekor2, pastu lempar dengan batu ramai. Baru hambus dengan tanah tanam hidup2. Natang betol

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...