Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 23 September 2011

WTF : Gay Bob - Anak Patung Gay Pertama Di Dunia (5 Gambar)


Anak patung Gay Bob ini merupakan anak patung gay yang pertama di dunia dan dicipta pada tahun 1977. Bob direka oleh Harvey Rosenberg dan dipasarkan melalui syarikat beliau iaitu Gizmo. Gay Bob ini telah mendapat anugerah "Achievement Awar untuk hal yang meragukan" oleh majalah Esquire pada tahun 1978.  

Patung Gay Bob ini mempunyai ketinggian 13 inci, memaki kemeja flanel, seluar jeans ketat dan but koboi. Memang ala-ala watak dalam cerita Brokeback Mountain. Hehe.. Tak lupa juga, sebelah telinganya juga ditindik. Para pembeli juga diberi katalog di dalam almari Gay Bob ini untuk tujuan memesan pakaian tambahan. Pencipta patung ini Rosenberg berkata, patung ini adalah gabungan Paul Newman dan pasangannya Robet Redford.



p/s : Patung macam ni pun ade.. macam-macam la...


Sumber: Billy


1 comments:

MUHAMMAD MURSYID said... Best Blogger Tips

haha..da xde benda lain ke diorang nak reka??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...