Kongsikan Entri Kami

Tuesday 20 September 2011

WTF : Anak Pukul Ibunya Kerana Tak Tahan dinasihat di Ampang


AMPANG: Hanya kerana menasihati anak lelakinya yang sering menghabiskan masa di kafe siber, seorang ibu cedera dipukul dengan kayu, kelmarin.
Menurut sumber, dalam kejadian kira-kira jam 8 malam itu, mangsa yang berusia 40 tahun bersama suaminya berada di dalam rumah mereka di Pandan Mewah, di sini, sebelum anak mereka pulang.

“Remaja berusia 16 tahun itu mengadu kurang sihat sebelum dinasihati mangsa supaya tidak menghabiskan masa di kafe siber.
“Berang mendengar ‘leteran’ si ibu, remaja terbabit naik angin lalu memaki hamun dan memukul ibunya,” katanya.

Sumber berkata, mangsa yang marah dengan tindakan anak lelakinya itu mengambil kayu untuk mempertahankan diri dan memarahi anaknya supaya tidak bertindak sedemikian.

Bagaimanapun, anak mangsa yang dipercayai tidak berpuas hati bertindak lebih kejam apabila mengambil kayu berkenaan dan memukul mangsa.
Malah, remaja terbabit turut menendang mangsa menyebabkan dia terjatuh sebelum remaja itu melarikan diri.

Difahamkan, suami mangsa cuba meleraikan pergaduhan itu, namun tidak berhasil.
Menurutnya, mangsa dibawa suaminya untuk rawatan di hospital berhampiran sebelum ke balai polis berhampiran untuk membuat laporan kejadian itu.

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang budak nih !!...budak2 zaman skang camni la..dlu ak takat main guli ngan konda kondi je time free...ni da kne tegur sal bende yg melalaikan pai brani pijak syurga ntuk tempah neraka..moga budak ni kembali ke jalan yg benar....bangang budak nih !!...budak2 zaman skang camni la..dlu ak takat main guli ngan konda kondi je time free...ni da kne tegur sal bende yg melalaikan pai brani pijak syurga ntuk tempah neraka..moga budak ni kembali ke jalan yg benar....

eqinjasmin said... Best Blogger Tips

bodoh nak mamp0s budak nie!!!! tak hargai ibu langsung!!! patut mamp0s kene rejam je! padan muke!!!!!

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

tekanan jiwa budak tuh..

Kyosuke Takumi said... Best Blogger Tips

mangsa teknologi ! ><

Anonymous said... Best Blogger Tips

cian ibunya tu...mesti lepas tu nangis jer ibunya sedih mgenangkn anaknya jd mcm tu...dilahirkn n d jga dgn baik, d tatang n d manjakn....bila da besar, pukul ibu pula...lepas tu tendang ibu...kesian ibu...mesti ibu nangis sambil pegang perut sb terkenangkn saat dia mgandungkn anaknya dulu...huhu...~~~emosi~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

harap budaaaak 2 mampos...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...