Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 22 September 2011

OMG : Gambar Penari Tiang Islam Mendapat Ancaman Dari Islam UK (2 Photos)

Seorang pengajar kecergasadari UK yang telah dibawa masuk ke Arab Saudi telah diancam oleh umat Islam di UK kerana mengajar seorang wanita Islam, Qahtani untuk menari tiang. Lucy Misch telah dijemput oleh seorang wanita dari salah sebuah keluarga berada di Arab Saudi untuk mengajarnya menari tiang selepas Qahtani belajarnya semasa menginap di UK. Jadi Qahtani telah menyediakan segalanya supaya Lucy boleh masuk dan keluar dengan senang dari negara Arab tersebut untuk mengajarnya. Selain itu, mereka telah berjaya membawa masuk tiga tiang untuk menari masuk ke negara tersebut untuk mengajar Qahtani. Ini adalah  kali pertama benda ini boleh lepas masuk ke negara tersebut. Lucy menyatakan yang dia memang tidak sangka dia akan disuruh mengajar di negara tersebut tetapi selepas diberitahu Qahtani hanya belajar kerana dia percaya ini salah satu cara untuk kekalkan kesihatan. Qahtani cuba memberitahu semua orang yang menari tiang adalah satu teknik senaman yang sangat berkesan tetapi gambarnya yang tersebar telah menyebabkan ramai orang marah. Orang menyatakan dia terlalu seksi apabila menari tiang. Jadi apa pendapat anda? 


7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelik jea. -,-

izzie izzam said... Best Blogger Tips

mmg pelik..watpe na wat..cum tah pape lar..

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

byk cara nak kekalkan kesehatan..lau kaya sgt..takyah buang duit..bina gym kat umah... mesin2 senaman tu p beli

TheAlongHidayah said... Best Blogger Tips

mcm org laki.. kalau tgok betul2.. tangan dia kasar, ada nampak mcm misai kat dalam niqab tu.. ni propaganda nak malukan Islam je nih.. nanti ada umat Islam marah sbb gambar ni... mulalah diorang nak keluarkan headlines yg kononnya Muslim ni suka merusuh..
propaganda kafir maybe..

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

x seksi pun..apala..hmm..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa ye,oooh sb dia menutup aurat...mengina wanita tutup aurat...better x payah publish kot gambar mcm ni

brat2104 said... Best Blogger Tips

tangan dia sangat gagah.. kagum

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...