Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 18 September 2011

Kesian : Mayat-mayat Pendaki Gunung Everest Terbiar dan Berselerak (10 Photos)

Gunung Everest merupakan gunung tertinggi di dunia dan menjadi impian setiap pendaki di seluruh dunia untuk menakluk puncak gunung ini. Namun untuk mencapai impian tersebut, anda perlu modal sebanyak USD$ 25,000 sehingga 60,000. Selain itu, nyawa anda juga dipertaruhkan kerana kemalangan bakal berlaku di mana sahaja dan pada bila-bila. Ramai pendaki telah maut dalam pendakian menuju ke puncak dan yang sedihnya mayat mereka kini berselerak dan terbiar di sekitar gunung.  


kaskus

13 comments:

Lulu Rahman said... Best Blogger Tips

kejar sgt nama . ada padahnya . haih

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti berhantu la gunung tu nanti..

MUHAMMAD MURSYID said... Best Blogger Tips

isy3..ade ke ptot tinggal macam 2 je..

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

ngeri plak tgk

~Chocolate Strawberry~ said... Best Blogger Tips

kesiannye

Aiza Hamid said... Best Blogger Tips

asal dibiarkan gitu je?

Authors Yang Stress said... Best Blogger Tips

@Aiza Hamid

tinggi sangat la bro, siapa nak naik atas untuk ambil..kalo cedera pun rasanya tak ada medik naik atas..hujung2 mereka pula yg mati kat atas tu..naik gunung ni own risk la

minoari89 said... Best Blogger Tips

buat kenduri arwah siap2 la nampaknya

OoNey™ said... Best Blogger Tips

kenapa mereka di biarkan..ini kerana prinsip menjaga diri sendiri..dalam nasional geography..mereka terjumpa seorang yang masih hidup dan dalam nyawa2 ikan..tapi mereka xdapat membawa pulang kerana kesukaran geography bumi, keduanya akan membahayakan diri sendiri..

mr.q said... Best Blogger Tips

haha anon..hantu jugak yg dpikirnyer..mentaliti meleis sungguh~

CtiEy SukA dUriMun said... Best Blogger Tips

bikin panas!!!knpa x hormat org y da matii...pihak y bertanggungjawab ptt ambikk tindakan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mulut mcm babi la mr.q ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gatai dok panjat watpe..
dah mati menyusahkan orang

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...