Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 21 September 2011

OMG : Ular Sawa tengah Me"meluk" Buaya Besar? (7 Photos)

TAk tau apa Dua binatang ini buat. Ular sawa seperti tengah me"meluk" Buaya Besar ini. Tetapi sebahagian daripada ular sawa ini berada di dalam mulut Buaya Besar tetapi Buaya tidak mengigitnya. Jadi apa yang mereka tengah buat?


asiantown

10 comments:

Zaiya said... Best Blogger Tips

ni baru la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

KACUK BEB

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan memeluk..tu namenye nk mampos..

Darimo Roslan said... Best Blogger Tips

buaya : WAT DE FAK????

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

buaya tu nak makan ular..tp panjang sgt...hmm..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini namanya cinta tak kenal Siapa, opss silap, Cinta Tak kenal Spesies. Apa raa, ini pun nak aku terjemahkan jugak ke.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ular ngan buaya tu adik beradik

Anonymous said... Best Blogger Tips

alaaa mula2 main laaa pelok2 nanti dah lame2 dah ada dalam perut .. hee

Anonymous said... Best Blogger Tips

ular sawa + buaya = ular buaya sawa ...WTF

Anonymous said... Best Blogger Tips

buaya nak makan ular

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...