Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 20 September 2011

OMG : Kondom ditemui dalam Nasi Goreng di China (3 Photos)

Ini amaran kepada semua yang membeli makanan, tolong tengok betul-betul sebelum makan. Sebelum ini ada entri lipas dalam mee goreng tapi pemilik tak ingin bertanggungjawab serta memberitahu itu perkara kecil. Jadi lain kali, kalau ada masa baik masak di rumah. 


8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fobia aku nk mkn nasi goreng klu jd kat aku...uweekkk @_@

is_isaac said... Best Blogger Tips

yucks!!!! sgt jijik ok!!!

http://issmyle.blogspot.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

kondom tu ada isi x?..haha...tgk2 meleleh je kuar jatuh atas nasik.......larikkkkkkkk.........

khuza hasan said... Best Blogger Tips

ngok ngek..jijik!!!!!!!!!!!!!!

Ailaz said... Best Blogger Tips

ish,.susah jugak nih nk bezakn..haha,.dh mcm sy0r kubis dh..mne la aku tahu bentuk die cane..adehhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada isi kondom tu., maknanya, benda tu issh, tak lalu nak cakap.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pukimak Nasi Goreng Kondom..ni msti pkerja rstoran da yg wat projek kt dapur ni..Fcuk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nasik Goreng Kondom satu~!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...