Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 24 September 2011

WTF : Festival Makan Daging Anjing di Jinhua, China (13 Photos NSF Animal Lovers)

Sejak 600 tahun yang lalu Festival Makan Daging Anjing telah dibatalkan selepas beratus ribu orang di China protes kerana ianya terlalu kejam terhadap anjing. Festival ini biasanya dianjurkan selam tiga hari di Oktober tetapi buat pertama kali telah dibatalkan. Sekiranya ianya berlangsung, sebanyai 15,000 anjing akan dibunuh untuk dimakan beramai-ramai. Ini adalah antara gambar yang NSF mereka yang sangat bencikan kekejaman pada haiwan. Ini festival makan daging anjing yang berlansung sepanjang 2000 sehingga 2010. Nak menangis admin tengok anjing-anjing dibuat begini. Admin cabar siapa berani nak makan,,:-)

9 comments:

Suhaili Sulaiman said... Best Blogger Tips

first!

farhan687 said... Best Blogger Tips

2nd!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah org org cina pon perangai mcm anjing nk ckp pe lgi..

Gnet said... Best Blogger Tips

Racist sungguh statement org atas.

Those in the cage are sooo cute. Bushyyyyyy. :(

kim ha nim said... Best Blogger Tips

geli plak aq tgk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo sial...slagi ade mende hidup kat dunia ni dieorg nk telan..kate bgs untuk kote la panaskan bdn la pendarah la..fucker la doh dh tua mampus gak

Anonymous said... Best Blogger Tips

iee najis, bangkai, sapa yang makan! memanglah.... sendiri fikir.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg la ape yg diaworang tu kjam tp jgnla racist

fieyaa afezal said... Best Blogger Tips

dorg memang macam ni ke?? sebAB ada jgk tgk kat internet owg china makan anjing..ADA plak yg makan daging manusia gak.. janin tu wat sup.. haishh ..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...