Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 20 September 2011

OMG : Apabila Artis Hong Kong Irene Wan Lupa Memakai Sesuatu (5 Photos)

Pelakon Hong Kong ini hadir di upacara perasmian filem terbarunya memakai dress oren yang menarik tetapi rasanya dia terlupa memaki branya. Jadi apa yang terjadi sekiranya perempuan lupa pakai bra, ianya akan menjadi tarikan untuk lelaki melihatnya walaupun lokasi dipenuhi kamera,


asiantown

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua mata tgok kat to je...haiss...mmg puan memempuyai kuasa yg tersendiri...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pehh...tajam....wakaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

BEST APE....AKU KLAU KAT SITU PUN MEMANG SUKA NAK TENGOK..KALAU BOLEH PEGANG SEKALI..PERGHH..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bukan lupa la, saja tak pakai. (sebut betul-betul), Mana ada pompuan lupa pakai benda ni. Dia tunjuk " Aset" tu sementara stok masih ok. he he he.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Salahlah, bukan dia saja tak pakai. tetek dia besar, cuba perhati betul-betul, saiz 46DD tu, huiyo kalau dapat nyonyot.

Anonymous said... Best Blogger Tips

benda macam ni pn nk bgtau kt blog.., bkn pnting pn orang nk tau.., tu la sbb mslh sosial smkin teruk.., x caye, tgk komen di atas ni..., kpd yg buat blog ni, brhnti la.., kelak, akan disoal di akhirat..,

Terbelog said... Best Blogger Tips

kecik je

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup .. btul tu.. nanti kita akan disoal di akhirat kelak .. x kan tak rasa sikit takut kot berdepan dengan allah ?? inilah manusia akhir zaman ... tidak takut dengan penciptanya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...