Kongsikan Entri Kami

Friday 23 September 2011

Cute : Boo, Anjing Paling Comel di Dunia Part 2 (10 Photos)

Sebelum ini, admin pernah membuat satu entri untuk Anjing yang bernama Boo ini. Yang belum sempat tengok yang Part 1 sila ke sini
Siapa Boo?

Boo bukan bintang Tv atau penyanyi. Boo cuma seekor anjing perliharaan. Anjing Pomeranian yang berusia lima tahun ini telah menandingi ramai selebriti terkenal dengan mempunyai 1.8 juta orang "Likes" di Facebooknya.  Selain itu, Boo juga menjadi pujaan ramai selebriti wanita termasuklah Khloe Kardashian yang meletakkan gambar anjing ini sebagai pujaannya dalam blognya. Kemudian penyanyi Kesha dalam twitternya menyatakan Boo adalah teman lelaki barunya.
Sejak Boo mempunyai Fan Page dalam Facebook sejak 2009, boo terus menjadi terkenal. Boo menerima lebih dari 1000 orang peminat setiap hari. Pemiliknya yang akhirnya telah tampil dengan nama J.H Lee selepas menjadi Anonymous untuk beberapa ketika menyatakan dia hanya membuat Fan Page ini untuk main-main tanpa menyedari ianya membuat Boo semakin terkenal. Lee kemudiannya mendapati Boo mungkin akan menjadi lebih dikenali sekiranya Boo mengambil gambar dengan pelbagai fesyen rambut dan pakaian. Jadi Boo dan tuannya telah membuat photoshoot antara mereka dan memang kenyataan ianya membuat semakin ramai orang minat Boo. KiniBoo sibuk mempromosikan buku barunya dengan koleksi foto-fotonya. Buku ini bertajuk "Boo, the life of the world's cutest dog.' dengan harga Euro$ 8.99.
Siapa nak beli buku ini sila ke Amazon
Mari kita lihat beberapa gambar yang dimuatkan dalam buku ini di bawah ini :
dailymail

4 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sangat sangat comel. -,-

akusiapa said... Best Blogger Tips

cute nyer...lw kuceng tu de parsi+siam....ni cap pe ek...:)?

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

comelnye..lau bleh bele da lme bli ni@@..masalahnye x ble

izzie izzam said... Best Blogger Tips

mmg cute..seb baek haram..haha!! :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...