Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 7 September 2013

Cool : "Compleat FoodSkin", Bekas Makanan Yang Fleksibel (5 Gambar)


Syarikat yang berpangkalan di Norway, iaitu Unikia, sering mengeluarkan barangan yang sangat menarik. Produk terbaru berupa bekas makanan yang dinamakan FoodSkin Compleat itu mempunyai kulit silikon elastik yang mampu memegang sandwich agar tidak terburai. Selain itu, ia juga sesuai untuk digunakan pada mana-mana jenis makanan, dan menjadi nipis apabila kosong.


Sumber : Here

30 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sudah kah kamu bselawat pada nabi hari ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kedah tongong

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm ada,,,,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jom kirija kasi tambah itu uwang kasi blanja sama mera bhaii.. emel

Bangladeshi_shopmart@yahoo.com

-mandur bangla-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Geng abah kau bawah aku mkn taik.. otak taik.. komen pun mcm taik.

-anon changlun-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudah, terima kasih kerana mengingati...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo punya kedah...
Bnyk mkn Ikan pekasam..
Smpi otak abah kau pon kecut..
Tk cukup pekasam..taik dlm jamban nenek kau pon kau makan..
Sial laa lu nie...
Jgn sampai lu punya kepala pisah dr badan..
Asyik menyalak kuat jea...
Suruh abah lu, rantai lu balik...
Sial laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sial laa lu mando bangla..
Takat kerja supermarket lu diam!
Menyalak mcm anjing lapar....
Mana lu punya tuan..kasi rantai balik sama lu..
Menyalak bnyk kuat!
Sial laa!

Anonymous said... Best Blogger Tips

org changlun tongong, bengap, lahanat, kepundekan, dan sebagainya.

termasuk semua abah changlun!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mkn pekasam bnyk sgt mcm tu laa...
Sama mcm kelantan...mkn sos bilis bnyk sgt..
Kedah&kelantan mmg bahlol!
Mkn campur taik..
Otak pon naik kecut..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gua sokong apa lu ckp bro!
Sekor2 menyalak bnyk kuat!

perantauminda said... Best Blogger Tips

komen merepek apa ni..??

.............................
Selamatkan Awek- Awek Melayu Sendat Kita !!
http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada lagi penjaja blog jalanan..
Masuk blog nie saje jea nk promo free, blog korang tu..
Sudah laa..
Blog korang best!
Nk promo blog bg tau admin..
Biar dia promo blog korang dlm..
Semua Mau free..
Dasar kaki subsidi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nk selamatkan awek melayu Konon...
Apa lu cerita ahh!
Lu balik, lu jaga lu punya mak,kakak,adik perempuan,mak cik,nenek,sepupu perempuan,awek,bini & family lu sendiri laa..
Ntah2 nenek lu pon pakai jubah sendat nampak spake spender...
Sudah laa...
Sembang dlm blog lu sendiri..boleh tahan..
Sembang besar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa komen merepek pepek nie...
Sial laa!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa sial merepek pepek nie..
Komen laa!
pepek mak kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko pakai kulit kulup abah kau..
Buat bungkus makanan kau pergi kerja..
Hahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pergi mampus laa dgn blog kau tu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebabian semua ni!

Teri said... Best Blogger Tips

barang da bgs, tp ak xmakan sandwich, ak makan nasi lemak.. penyek la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau makan babi penyek la bagus
abah kau pun bulih tumpang makan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kepada penjaja blog.... anda tiada maruah n sbagai blogger anda bleh dglar looser.... anda ibarat anjing curi mkn hak org len... blogger sperti anda sah2 x popular.... kami ada sdikit psanan buat anda penjaja blog,,,, sgera bredar sbelum ktrang kncing kt muka lu rmai2,,,, ke nk ktrng halau gna kaki... blah3 ludah muka penjaja blog,,,,,

* peronda blog*

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kedah 10x mju dri kelantan.. klantan lg tongongg.... keje mls suh bini keje.... nmpk bini blik je trus mantat....awek klantan pun fuck mat klntan.....bukan nk skong mane2 ngeri tpi tbukti klntan apapunxble....kcuali JIMAK.....terengganu lg maju.... klntan hdup nk bsuap je,,,,, puuihhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kedah 10x mju dri kelantan.. klantan lg tongongg.... keje mls suh bini keje.... nmpk bini blik je trus mantat....awek klantan pun fuck mat klntan.....bukan nk skong mane2 ngeri tpi tbukti klntan apapunxble....kcuali JIMAK.....terengganu lg maju.... klntan hdup nk bsuap je,,,,, puuihhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kedah 10x mju dri kelantan.. klantan lg tongongg.... keje mls suh bini keje.... nmpk bini blik je trus mantat....awek klantan pun fuck mat klntan.....bukan nk skong mane2 ngeri tpi tbukti klntan apapunxble....kcuali JIMAK.....terengganu lg maju.... klntan hdup nk bsuap je,,,,, puuihhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kedah 10x mju dri kelantan.. klantan lg tongongg.... keje mls suh bini keje.... nmpk bini blik je trus mantat....awek klantan pun fuck mat klntan.....bukan nk skong mane2 ngeri tpi tbukti klntan apapunxble....kcuali JIMAK.....terengganu lg maju.... klntan hdup nk bsuap je,,,,, puuihhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kepada penjaja blog.... anda tiada maruah n sbagai blogger anda bleh dglar looser.... anda ibarat anjing curi mkn hak org len... blogger sperti anda sah2 x popular.... kami ada sdikit psanan buat anda penjaja blog,,,, sgera bredar sbelum ktrang kncing kt muka lu rmai2,,,, ke nk ktrng halau gna kaki... blah3 ludah muka penjaja blog,,,,,

* peronda blog*

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gua sokong lu *peronda blog*
Tk laa blog tk best...
Nk tumpang kt sini utk promo...
Keji..sial!
Bnyk cara lain lagi nk promo blog korang..
Dtg sini komen sikit2...
Pastu tingggalkan link blog korang...
Malu laaa weyhh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sdh time solt subh tdi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...