Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 September 2013

Serius : Christie Lee Brinkley, Model Yang Dah Berusia Tetapi Tetap Nampak Menawan (8 Gambar)

Christie Lee Brinkley, Model Yang Dah Berusia Tetapi Tetap Nampak Menawan.
Bila tengok rupanya, admin langsung tak percaya yang usianya telah mencecah 59 tahun. Dia nampak lebih muda dari umurnya. Adakah ini kerana solekkan?

34 comments:

babi said... Best Blogger Tips






























































































































































































































































































































































































































hai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

harap marou x buat semak kt post ni,,, myebsbkan psundalan dlm masyrkat

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 14:59 ngah cri babi opah dia hlang

Anonymous said... Best Blogger Tips

rmai bangla mlancap tgk gambo ni,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek kelate pun kalu dah berusia pun menarik macam si Christie ni jugak....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Otak ku berbulu lembut

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

dammit hot milf

Anonymous said... Best Blogger Tips

prince noob kematian pucuk
abah dia gersang

mr.fapson said... Best Blogger Tips

pergghhhh milf..
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

tongong!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Babi betul laa..
Komen mcm nie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon Babi yg sememangnya Babi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Belia benci moron apple busuk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko tongong..
Sbb lancap guna bantal mak kau..
Sbb tk pernah inzal bila berjimak dgn mak kau..
Habis semua bantal berlubang ikut acuan pepek mak kau...
Hahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau lahanat!
abah kau punex!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sial laa...
Siapa punya Babi terlepas nie...

Komen mcm bahlol!

Anonymous said... Best Blogger Tips


Gua dh try..
Nanti lu kasi pinjam lagi lu punya Adik...
Mmg sedap dia kemut...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau gay..
Mmg laa bahlol!
Tgk pic nie tk terangsang..
Sbb ko suka jubo laki jea..
Sial la!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apasal lu marah...
Lu dh abah kan org dlm blog nie, bnyk kali.
Skrg lu nk maki org pulak..
Bila lu kena...
Lu punya adik mmg sedap gua henjut..
Nanti kasi pinjam lagi ok...
Sorry sbb tuduh abah kau lancap guna bantal..
Tp mmg betul..
Gua tk tipu..mmg abah ko tongong..sbb lancap guna bantal mak kau..
Habis berlubang semua bantal rumah kau...
Semua lubang ikut acuan pepek mak kau..
To adik ko mmg best..
Nanti aku nk henjut aku minta izin kt ko ok...
Nanti ko tolong abah ko lancap..
Sbb abah ko mcm bahlol!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apasal lu marah!
Lu dh abah kan org..dlm blog nie..
Pastu nk maki orang..
Hahahaha...sial laa!
Mmg betul kan abah ko melancap dgn bantal mak ko...
Habis semua lobang ikut pepek mak lu...
Sial laa..

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

mak ai... macam anak dara


Entri Baru Update Tadi : Besar Atau Terlalu Besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha? apo? mak kau anak dara? habis? kau anak sapo?
abah kau lahanat?

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak ko msh dara marou.... meh aku try pacak lambung mak ko,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Babi marou punya!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu mak kau la marou!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kecibaian apakah ini? :O

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kecibaian abah ko yg lakukan laa Cibai..
Sial laa lu nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Moron Apple Busuk 7 September 2013
15.32

Atas Ni kacau ku dulu masa muss,kalau korang nk try pacak korang pm jea aku.

Entri baru update tadi: Telur abah aku lanjut sebelah, akibat buatan orang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu mak kau marou tk insaf lagi..
Nasihat kan laa dia, suruh pakai tudung.
Kesian kau nie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini bukan kecibayan. ini kepukimakkan!
ABAH KAU KIMAK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau aku dapat...
Aku Fuck dia nie..
All nite long..
Damn nice...milf..

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghh...stim giler zakarIA

Anonymous said... Best Blogger Tips

argh peduli ape dengan umur..janji badan sedap utk diratah..aummm..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...