Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 3 September 2013

Serius : Rekabentuk Alien Ditemui Pada Bangunan Lama Sekitar Scotland? (3 Gambar)

Rekabentuk Alien Ditemui Pada Bangunan Lama Sekitar Scotland?
Dari mana mereka dapat semua idea ini? Alien?

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang menjadi persoalan sekarang..kenapa lelaki kelantan malas kerja dan paksa bini kerja..adakah mereka tiada telur..lelaki kelantan isap dadah,curi motor,ragut..nafkah zahir ditidakkan tapi nafkah batin melampau-lampau..tu yang satu family dekat 16 orang..abahnya tak mahu kerja dah tu hidup susah..kerajaan disalahkan..hidup nak bergantung macam kera..tu kelantan suka bela kera..pantang lepa semua nak di stimnya..petrol pon nak stim..sudahnya petrol naik 20 sen..itu puncanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

last..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kebodohan yg tlampau..lebih bengap drp binatang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaahahha......ade juga rakyat malaysia bodoh cam anom 14:39

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Arca tu baru ler.... bukan dibuat pada masa bangunan tu di bina. Dah baca dah kisah nie. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape kate 20 sen tu sikit mmg bangang bin bahalol !! rosmah dlu simpan 20 sen byk byk skrg dpt cincin 2 juta . brim ? puih , celah bontot pun x lps pkai brim

Anonymous said... Best Blogger Tips

Flashmob bantah kenaikan harga minyak serentak diseluruh negara !!


DPP Malaysia dengan kerjasama DPP Negeri akan mengadakan flashmob serentak seluruh negara bertempat di sepuluh kawasan berhampiran stesen minyak di setiap negeri pada jam 5 hingga 6.30 petang ini.


Flashmob ini adalah bantahan "diam" oleh rakyat marhaen yang dinafikan hak dan dibisukan suara mereka. Ianya diadakan secara aman tanpa sebarang provokasi dan gangguan kepada keamanan dan keselesaan orang ramai.


Justeru itu :


a] jangan ganggu lalu lintas
b] jangan halang laluan masuk ke stesen minyak
c] jangan cetus dan layan provokasi.
d] jgn bawa apa - apa ditangan melainkan banner atau poster sahaja.


Kami mengharapkan agar warga prihatin dapat keluar beramai - ramai mengikut arahan DPP Negeri masing - masing untuk menghadiri lokasi yang akan ditetapkan.


Nasrudin Hassan
Ketua DPP Malaysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

Naik 20 sen pon nak kecoh ka??dah miskin tu xyah la pakai kete..nek je motor..baru bape ringgit minyak..fucker budak2 ni..

gaban power said... Best Blogger Tips

Fak alienworkshop!

Anonymous said... Best Blogger Tips

suma bangang! minyak naik 20 sen tak bawak mati la bahalol! knp la Melesia dpt rakyat lahanat cam korang ni! harga kondom rm4.90 takde sapa komplen pun! kimak la korang !
abah kau main tak pakai kondom!

Anonymous said... Best Blogger Tips

siap isi minyak kete 1 liter?

Anonymous said... Best Blogger Tips

pembangkang mang mcm tu..bangang otak nk membangkang je...bodoh puuuiihhhh!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sgup myak nek 20 sen,,,, bleh kete aku bgerak,,,,, bia mat kelantan kaki stim petrol brubah,,,, klu stim taik lembu la woi mat kelantan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan? bila nak keluar dr melesia?
abah kau !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betul apa yg dia ckp tu..
Ko marah ke..
Mesti ko org kelantan..
Hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hanya org kelntan mrah,,,, org kelntan mcm alim tpi pg tmpt org suka wat taik., dasar ktrunan

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

wow


Entri Terbaru Update : Hanya Di Malaysia Versi Instagram Episode 6

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow abah kau lahanat!
abah kau org kelantan ke!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousaku org lelaki kelantan. aku x akan maafkan dia ni smpai aku mati atas fitnah jahat nih...kecuali seluruh rakyat kelantan maafkan ,aku org terakhir akn maafkan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alaa .. spa yg kutok kelantan sbb sakit hati .kelatan tak jilat jubo najib . Hanya abah anon 14:38 anon 11:33 anon 14;19 yg berebut2 nk jilat jubo najib .

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh . Ni laa jadi kalau dh terlampau jilat jubo najib .. kelantan dipersalhkn .. dasar smpahh .

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...