Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 3 September 2013

Info : Kaedah Penjimatan Minyak Terbaik Bagi Penunggang Motosikal (2 Gambar)


Berikut merupakan langkah-langkah penjimatan minyak secara maksimum dan efektif bagi penunggang motosikal selari dengan usaha kerajaan untuk memokaikan poket para pengguna jalanraya terutamanya yang menggunakan kenderaan bermotor. Bacalah dengan tenang.



10 comments:

ahmadje said... Best Blogger Tips






































hey, awak tau tak, dah seminggu kita kapel?? awak dengar tak ni??

ahmadje said... Best Blogger Tips

tak payah pakai kereta la kalau nak jimat minyak....puiihh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

maling cekik darah..suka nonton bokep 3gp

-anak SMU-

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup! takyah pakai kereta! tunggang abah kau jadi keldai takyah isi minyak! bahalol!
abah kau la bangang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:41 onyang ko lesbian ....serik ngn laki lpas kne pancot kt muka bramai msa skolah rendah,,,,,.

Anonymous said... Best Blogger Tips

thanks pimjamkan adik pmpan ko kt aku bro,,, tiptop la memg terbaeeek la.... msh terasa dkemut2,,,, mlm ni pinjm lg

Anonymous said... Best Blogger Tips

No 10, Beli Motor cabuk a.k.a Motor Ex5 yang berharga RM 2,250.00 di Mudah.my Isi penuh 1 tangki, tahan sebulan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangsa keturunan lahanat mcm kau mmg layak pakai motor cabuk tu aja!
abah kau makan apa masa mak kau mengandung kau dulu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ex5 jntuk org kelantan je,,,, moto org miskin papakedana,,,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

org kelantan miskin kedana + pukul pempuan + cerai bini + hiv ... peace!
abah kau!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...