Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 4 September 2013

OMG : [Video] Meteor Jatuh Ke Bumi Ketika Sedang Interview


Ini hanyalah prank yang menggunakan TV LG Ultra HD 84inci. Prank yang super real ini telah mengenakan beberapa orang yang kononnya ditemuduga sambil berlatarbelakangkan suasana bandar. Tiba-tiba meteor jatuh dan cuba korang tengok sendiri respon orang yang kene prank tu. Priceless beb.. Lawak gler.. hahaha..


p/s : Memang clear gler beb tv ni.. ultra reality!! 

Sumber : Here

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

assalammualaikum..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku nak kawen tapi keja pun belom tetap,muka pun x seberapa,ada kah pompuan yang sudi???Tolong aku...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau nk kawen tp tk de calon mcm mana..
Kalau Susah sangat..Minta org abah kau cari kan..
Rezeki Insyaallah ada..
Rezeki dtg Dr Allah...
Yg penting kena ada usaha..
Insyaallah di permudahkan segala urusan..
Semoga anon di atas nie di percepatkan bodoh..
Amin...

Anonymous said... Best Blogger Tips

lancap je la

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adik manis jgn risau..mari kerja dgn saya.. gaji ada. socso ada. seksa pun ada.. ramai kawan. baik2 suma... awek bangla pun ada. byk manis. byk murah blanja..

Emel
bangladeshi mart shop@yahoo.com

-anon mandur bangla-

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau tlg lancapkan bangla ni!
abah kau lahanat!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

pergh.. macam real betul


Entri Terbaru Update : Hanya Di Malaysia Versi Instagram Episode 6

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh..style gile..ce tmbah effect asap ke habuk ke kt dalam opis ms collision 2..silap2 de gak yg mati sakit jntung..huhuhu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cite ni rakaman dlm studio aja la bangang!
tu pun nak pecaya?
tolong la jgn bahalol sgt~
abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Geng abah kau sila lah cari awex utk anon 2208 utk dibuat bini. sebelum bontot terunanya bolos diragut oleh abang La (bangla)..

-geng anti abah kau-

aka geng tok mung

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangla smemangnya dkesan mula mjadi psundlan dlm masyarakat n bnyak jd gay,,,,pd waktu pg di area tman industri subang bestari..... keadn di cni sperti di Dhaka n pling myakitkan mata,,, bangla2 ni pg kerja bpasangan sesama jnis smbl jln pgang tgn n kdngkala memeluk pingang ,,, atad alasan drang jge kwn drang... anda ble pg tgk sndri di tmn industri subng bestari shah alam,..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Harga jualan runcit petrol RON97 di seluruh negara naik 15 sen seliter kepada RM2.85 seliter berbanding RM2.70 seliter berkuat kuasa malam ini.

Perkara tersebut disahkan oleh presiden Persatuan Pengusaha Petroleum Perak, Lee Chee Seng, ketika dihubungi Malaysiakini sebentar tadi.

Terbukti, PM Najib menepati Janjinya, janji dicapati.
Terpaksalah aku kensel beli proton Suprima!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau nak bising apasal, beli motor cabuk Ex5 yang selayaknya dengan taraf ko!

Anonymous said... Best Blogger Tips

love najib.. love 1 malaysia... bn die hard fans... heheh

Anonymous said... Best Blogger Tips

geng abah dh toron bgilir jubo anon 22:08 ngn abah dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

bli sprima... sakai ko nya mto 2ndhnd pun utng x hbis byar,,,,utng kdai runcit muthu pun x byar ada hati nk suprma,,,, proto sperma ble la taraf2 jibauk kongkang cm ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

weh sakai kongkang! dpd kau beli suprima baik kau beli sperma aku! dpt gak kau keturunan genius!
abah kau cam babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko x aja

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak ko makan taik org johor!
abah ko mkn taik org kelantan!

Johan Harith said... Best Blogger Tips

Sila follow blog saya disini.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sila tolo goblog baghal kat atas ni!
abah kau johan punex!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sila bahlol kan manusia atas nie...
Sama mcm marou..
Menjaja blog...
Nk review bg tau admin laa Cibai...
Nk senang jea..
Sial laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

GAMPANG KAU JOHAN!
ABAH KAU LAHANAT!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nyata sekali mereka hanya beriman dengan apa yg dapat dilihat dengan mata kasar..sedangkan azab di neraka lebih dahsyat daripada meteor jatuh ke bumi dan memusnahkan bumi...begitu juga dgn perkhabaran syurga tak mampu di yakini..sebab itu mereka berusaha menjadikan dunia ini sbagai syurga mereka..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gaban mengambRivassa 0.04 saat..
Untuk membelah meteor yg jatuh ke bumi.
Lalu selesai tugas gaban utk hari ini..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...