Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 6 September 2013

WTF : [Video] Tentera Syria Dibogelkan, Dipukul Dan Ditembak Oleh Pemberontak (2 Gambar)

Tentera Syria Dibogelkan, Dipukul Dan Ditembak Oleh Pemberontak.
Video di bawah ini menunjukkan saat tujuh orang tentera Presiden Syria yang telah diseksa serta ditembak oleh kumpulan pemberontak yang diketuai oleh 'The Uncle'. Mayat itu kemudian dibuang ke dalam lubang bawah tanah. Semua ini dilakukan atas dendam dan ingin mengulingkan presiden semasa. 



Video NSFW

24 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Allahuakhbar!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gua xnampak pun diorang diseksa.. Terus di hukum bunuh dgn di tembak ja.. Mmg patut di bunuh.. Admin boleh bagi sumber?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Askar nie di seksa dulu..
Sebelum di bunuh..
Mmg laa kau tak nampak..
Kalau kau nk sumber kau pergi pusat sumber..
Tk jumpa pusat sumber...
Pusat abah kau pon boleh..
Hahahhaha...
Bahlol!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko x aja

Anonymous said... Best Blogger Tips

per la... tu pon nak kena ajar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 20.46 adalah si moron apple busuk yg menyamar utk dpat kan maklumat & info dr admin ASG..
Utk entri terbaru blog dia..
Keji!...
Tk habis2 nk menjaja kt ASG nie...
Belia benci penjaja blog di halaman orang...
Usaha laa sendiri..
Nk senang jea..
Kalau nk menjaja blog..
Bg tau admin..
Nanti dia buat preview utk blog ko tu..
Kan senang...
Win...win.. situation..
Semua dpt Sesuatu dr Sesuatu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa jadahnya.. askar muslim xbuat penyeksaan kt musuh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang ni macam orang syiah je.. anon 20.46 cuma nak bg tau askar muslim bukan seteruk yg ditulis admin. Bahalul jugak semua kt sni.. Korang org syiah ke??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebabian apakah yang menyebabkan kau menyalahkan syiah?
abah kau penyuntut jubor syiah la barua!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nabi tak ajar cam ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nih perang saudara kt syria yg dkuasai muslim syiah kira nak pembersihan islam suni. muslim suni d bunuh oleh muslim syiah . tp tak tahu mana satu syiah mana satu sunni . so tak leh lah nak tuduh bukan2 .

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa kau melalut sunni syiah ni lahanat?
abah kau wahabi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak kau pn wahabi gak!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anom atas aku ni bodoh laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tlng jgn mjaja di blog ni,,,, dh macm jual maruah seko2 aku tgk duk mjaja,,,, tringin sngt pg chowkit wat sale la,, nj jaja dri pg smpai lebam pun xpe,,,, jgn buat pngai mjaja kt blog org nnti kne ludah muka kencng lam lubang idung bru ko tau...

* peronda blog*

Anonymous said... Best Blogger Tips

peronda jubor!
abah kau peronda!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 10:15 senstive dga peronda sb dlu mak dia kantoi ngn peronda kt uitm msa ngah beromen ngn bangla korek longkang,,, tu lahir anak lua nikah mak dia buang dia lam longkang,,,, mjur org jumpa,,, tpi bau lonkang smpai bsar x hlang,,,, haha....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gua sokong lu..
Mmg mcm barua..
Malu laa menjaja blog di laman orang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Syiah barua!! Pergi mampus..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 14:41 baru!! Pergi mampus..

Syiah

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Tak ada beza pembrontak dengan askar Syria. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak bce paper dieorg kene tembak coz merogol perempuan sunni & rasuah...tp x thu r btul ke x..allah maha mengetahui semua..kite doakan je saudara islam (sunni) kita dilindungi dr kezaliman & kekejaman..amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon anda y beragama Islam..syiah bukan Mazhab dan syiah bukan islam..syiah adalah kafir laknatullah..Syiah telah jauh tersasar drpd ajaran islam sebenar..sila tmbahkan pembacaan dan ilmu anda..supaya kita tidak terus menjadi orang bodoh..dan penentang yang menentang askar bashar al assad bukannya pemberontak tp mujahidin y sedang berjuang d jalan Allah utk mnjatuhkan toghut zaman moden..hati2 dengan kata2 anda supaya tidak mnjejaskan akidah anda...kpd admin sila tapis dulu info y anda dapat supaya anda tdk share bnda y boleh mnjejaskn pandangan anak muda terhadap mujahidin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...