Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 September 2013

Cool : Gadis Berjaya Kurangkan Beratnya Dalam Hanya Setahun (6 Gambar)

Gadis Berjaya Kurangkan Beratnya Dalam Hanya Setahun.
Lihat sendiri perubahan gadis ini.

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

tipu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kencing tikus

Anonymous said... Best Blogger Tips

sunnih dan syiah bakal di bom oleh USA tak lama lagi...

sekian, berita Melayu Tak Sunat... kembali ke angkasapuri..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tetek pun jadik kecik.. Tak best lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote kau pun kecik ada hati nak layan tetek besar?
abah kau pun kote kecik lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko x aja...bongok

Mr.Swordsman said... Best Blogger Tips

kote korang kecik.. kote aku besar.. 18 inch

Anonymous said... Best Blogger Tips

18 inci? kah3.. kau ni keturunan babi ke hapa?
kote abah kau brp puluh kilometer?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh si mr.swordsman nie.. bodoh punya banglaa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon anon abah kau menghentam mr.swordman

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote 18 inchi sah2 babi... tlng jgn berada di blog ni,,, untuk mansia je,,,, shhh shhh babi ni busuk tol la,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dpt kote aku aku sepit kat mesen tebu!
abah dia cam cibai!

Miss Kay said... Best Blogger Tips

bagulah ko suka kan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11:36 nk sepit kote sndri kt mche tebu,,, pahal lu... nk perah air mani ke,haha trima knyatan kote anda xpired

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bukan ko pengkid ke...
Hahahahahahaha..
Mana ada kote...
Lancau laa..
Nk berlagak jd lelaki..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh!
Nak sepit kote sendiri..
Hahahaha...
Epic fail!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semua comment kat sini semuanya ayat2 tade otak ! GROW UP LAA KIDS !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau suruh abah kau grow up kan kontol!
i kegersangan ni - mak kau

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

wow...cool


Entri Baru Update Tadi : Besar Atau Terlalu Besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebabian apakah cool abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote pun cacat kcik2 tsepit pintu,,,, eh ko mane ade kote,,,,, meh aku jolok kote aku lam mulot ko,,,, cm aku slalu wat kt mak ko,,,, pas tu pancot puas2 lam tekak mak ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pepek mak marou cool... mohon di rangsang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bunc tu still da

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau Bunc? still tak best! aku nak kimak yang bergerak!
KIMAK ABAH KAU LAHANAT!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Grown up laa bahlol....!
Sudah pegi tido..
Mak kau panggil tu...
Sial laa lu nie..
Dh laa bodo..
Nk ajar org!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...