Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 6 September 2013

Serius : Seekor Harimau Mencari Pasal Dengan Seekor Buaya (10 Gambar)

Seekor Jaguar Mencari Pasal Dengan Seekor Buaya.
Jaguar ini sengaja pergi mencari buaya dan membunuhnya. 


33 comments:

NDHF said... Best Blogger Tips

Jaguar tu buat sup buaya la nampak gayanya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yes aku 1st... hahaha yang lain budus..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku 3rd. Yg ngaku 1st memang budus.

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila tgh lapar sangat tu, kulit tebal tak jadi hal... iskk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Walaupun jaguar tu hanya seberat 207kg, tapi mampu mengalahkan lawan yang lebih berat darinya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampaknya aku kene beli kereta Jaguar la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

"alahai, budak2 ni, 20sen je aku naik, bising bukan main. xpe nnti nak pilihan raya, kita umpan lagi, ape susah." -jijib-

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo2 aja anon 08:53 ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:53 ko ni pahal nk plitik kt cni nk kne ludah muka ke apa,,,,pg mati la ngn ko punya 20 sen lam jubo mak ko pun bnyk 20 sen.... suruh mgndi xnk pg ble kalah dh upe babi gersang,,, ko nk plitik g blog plitik jgn smpai rmai2 ludah muka lu ngn abah lu ,,,, dasar pmakan taik kje nk cmplain je,,, buto pak ang goyang

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk la muka macai BN keje mencarut je, nmpk xde adab hidup kene suap cmni la

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk la muka pas... hdup xnk usha... mintak dsuap je.... pkai kopiah tpi skandal cnacni.... adaka patot,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk la muke penjilat demokrasi... hidup tak penah nak bersyariatkan islam, agama sama islam, tapi gadoh2.. baik pas baik umno, sama je... dasar penjunjung demokrasi sekular memang tak penah berenti bertekak sampai mampos. ape korg tak sedar ke korg tu sebenarnye parti je berbeza tapi ideology korg adalah sama...?? ape korg tak nampak mcm mana demokrasi memerangkap korg supaya sentiasa bertelagah??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jaguar ni byk kat jalanraya di Kelantan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11:!11 ialah seekor bangang lahanat!
abah kau jaguar !

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 10:50 pnjilat demokrasi....hidup segan mati xmau,,,,suka main junjung2 pas tu pancot ke tekak,,,, jantina berbeza ada msh memilh hbungan sjenis,,,, alasan di perangkap nafsu songsang,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

di jln rya di kelantan bnyak mat bkeliaran.... mat dadah mat cbul mat rompak ,,,,,mcm2 mat ada

Anonymous said... Best Blogger Tips

Belia benci kelantan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko x aja

Anonymous said... Best Blogger Tips

suruh mak ko aJA Aku mcm mana nak main kontol
abah kau x aja

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bahlol!
Tk tau mengira..
Mari gia ajar lu mengira..
Skrg lu kita betul2..
Lu no 2 tau!
Skrg siapa bodoh!
Lu dgn lu punya abah yg bodoh!
Sekolah kasi habis laa Cibai..
Baru lu dtg sini tulis...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hebat kau !
Dlm gmbr pon lu tau berat binatang!
Hebat..hebat..
Cuba lu teka,abah lu punya berat pulak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lu mana ada kontol..
Kontol lu kecik..
Serupa gua punya jari kelingking laa..
Sembang bnyk besar..
Lu sama lu punya abah boleh pergi mampus laa..
Cibai...

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

janji perut kenyang...


Entri Baru Update Tadi : Besar Atau Terlalu Besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

harap perut kenyang tapi kote kecik takde guna bro!
Besar Atau Terlalu Besar Kote Abah Kau?

Anonymous said... Best Blogger Tips

jannji pancut lam mulot perot kenyang

Entri Terbaru Update: Besar Atau Terlebih Besar Lubang Mak Marou Sampai Ble Jolok Ngn Tin Milo

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kenyang abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lu mmg sial laa moron apple busuk...
Abah lu elok bg nama..
Lu tukar jadi moron apple busuk...
Mmg sial laa...
Kita org sini,tk suka lu punya blog laa...
Lu suruh adik & abah lu Baca sudah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Entri baru update: moron apple busuk membuat pembedahan jantina di Bangkok.
Kote terlalu kecik,lalu Malu menjadi lelaki tulen.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepukimakkan apakah ini?
ABAH KAU LAHANAT!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tamat

Anonymous said... Best Blogger Tips

fin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...