Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 4 September 2013

Lawak : Kita Haruslah Jujur Dalam Perhubungan (18+)


Sepasang kekasih yang hendak menikah sedang berbincang. Si gadis berbisik pada kekasihnya," sekarang waktunya kita saling jujur agar kelak kita tidak kecewa." Si pemuda mengangguk.

Gadis berkata" Sesungguhnya dada saya rata ...seperti papan..kalau kau tak suka katakan saja. Kita boleh batalkan pernikahan ini. Saya sedia menghadapinya", kata gadis.

Pemuda dengan lemah lembut menjawab, " Itu tidak masalah. Bagiku seks bukanlah hal yang penting tetap cinta kasih ". Gadis pun lega mendengarnya.

" Saya juga perlu mengatakan sesuatu jujurnya padamu", jelas pemuda. Gadis mengangguk tersenyum. : Sesungguhnya anu saya seperti bayi...:, kata pemuda. " Sstt... sudahlah itu tidak penting. Bagiku seks bukanlah hal yang penting tetapi cinta dan kasih sayang." sahut si gadis. Pemuda pun lega mendengarnya.

Malam pengantin tiba. Gadis mula membuka baju dan nampaklah dadanya yang memang...memang...benar-benar..rata. Pemuda hanya tersenyum melihatnya. Kemudian pemuda mula membuka seluarnya sehingga nampalah anunya.

Melihat itu gadis menjerit dan pengsan. Setelah sedar si gadis bertanya, " Kau katakan anumu seperti bayi...?"

" Ye la memang seperti bayi...panjang 50 cm dan berat 3 kg"

Sumber : Here

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wek

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam2

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawak ke ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ade kah perempuan sudi nak bersetubuh dengan lelaki yang mempunyai saiz kemaluan yang kecil dan pendek??? Suka besar panjang atau sebaliknya?Wahai perempuan tolong jawab sejujurnya!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous Mula2 aje ayat manis.. lama2 pasti mengeluh... tabah yer.. byk ubat kuat kasi besar la nih.. hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

kemaluan kau pendek kau pergi main dgn tenggiling la funex!

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek kelantan x kisah pasal size,,,, sb drang ada mcm2 skil nk hebatkan adengan ranjang ,,, xkira apa size drn pndai puskan....
+ gadis kota lama+

Anonymous said... Best Blogger Tips

laki aku konek 4 inci ok jer....puas jer aku yg penting skill main, ianya keras dan tahan lama...pjg2 pon klu cepat pancut buat apa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tpi laki mlayu cpt pancooot,.. tnsion tol la,,,, bru nk gsel mymbur kua

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu yg kata kena pandai main...x semua laki melayu cam tu....tp yg penting batang melayu memang keras..cuma diorang gelojoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

tang keras kami stuju,,, husbnd kami pnya keras cm kayu... tpi ble nkmat 2 .... tuu diia

Anonymous said... Best Blogger Tips

taruk ball bearing. Lagi super power.

Anonymous said... Best Blogger Tips

super power kepala abah ko!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pasang spring sure melantun2

abah ko!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg ni pok su kocak suka

Anonymous said... Best Blogger Tips

pok su kocak baru belajar melancap.. apa pun dia suka... dia tgk pili keluar air pun kote dia bulih terpancut. mohon ajar sikit kote tu!
abah kau kaki pancut!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xsudi..maaf ler..baik main jari dri kemaluan yg kecik

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous meh jujur...ak perempuan..ak suke batang besar sebab bile kemut lelaki sdp..dan perempuan rasa btg kene dinding sdpnye la..trase penuh dlm cipap..kbye

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahahaha..
Amik ko..
Nk masalah Sgt kan...
Hahahahah...
Bawa2 jumpa palat sakit tuan kalau ada kekurangan...
Ok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahaha..
Hebat jawapan ko nie...
Mmg jujur...
Hahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh, byk expert kat sini ye, ajari ak cmna nk tahan lama ye bg laki ?
What If You Picture Can Change The World?

Anonymous said... Best Blogger Tips

what if kontol abah kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

X sdi lah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...