Kongsikan Entri Kami

Monday 19 November 2012

Cute : [Video] Ayah Minta Anak Dapatkan 1000 Likes Di FB Jika Nak Bela Kucing


Sepasang suami isteri yang tidak yakin dengan keupayaan kasih sayang di media sosial telah meminta anak-anak mereka, Remi, 7 dan anak perempuan mereka, Evelyn, 1 untuk mendapatkan 1,000 LIKE di Facebook sebelum mereka dibenarkan untuk membela kucing.

"Kami beranggapan rakan-rakan kami dan mungkin juga rakan-rakan mereka memainkan peranan yang bagus dengan berkongsi gambar tersebut dengan satu sama lain," ujar si ibu, Marisa Urbano kepada ABC's Good Morning America pada hari Isnin yang lalu.

Apa yang mengejutkan, mereka mampu memperoleh lebih daripada 110,000 LIKE berbanding dengan apa yang diperlukan iaitu sebanyak 1,000 LIKE. Seperti yang dijanjikan, mereka telah mendapatkan seekor kucing dari sebuah pusat perlindungan haiwan dan kucing tersebut dinamakan Hairietta L. Pawturr.

Nama kucing tersebut diambil dari sebuah watak di dalam cerita Harry Potter dan huruf "L" ditengah-tengah nama tersebut membawa maksud "LIKE".




p/s : the power of the Internet.. 

Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yahoo..aku 1st..
aku_skandalxx and noob adalah anak babi yang sebenar,,sekian terima kasih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd !! nseb bek aq bukan ank babi..pape pung..sume nie SALAH UMNO !! SALAH BN !!

MOYANG MR.FAPSON

mujagirl92 said... Best Blogger Tips

cute!!! suke amat nih,, hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah, ni agenda utk mendapatkan perhatian viral utk menggantikan agenda gangnam. saje je mak bapak ni nak gunakan anak utk menjadi femes. aku kesian plak kt budak2 tu pnyer la nak kucing pn susah. ni sumer agenda utk mak bapak tu nak publisiti.

tp aku katakan skali lg, hati aku agak tersentuh bercampur hiba tngk gmbar 1st tu spt budak2 tu meminta 'sedekah' LIKE hanya utk dpt kan kucing.. kesiannye.. dorang mane la tau ape sngt yg mak bapak dorang buat, dorang hanya disuruh senyum dan ketawa.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

@Anonymous

aku pun terlibat sekali ke? nokharoooooooommmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahhahahahaa....cute budak tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...