Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 18 December 2013

Serius : Cef Goreng Ikan Dengan Mencelup Tangan Dalam Minyak Panas Di Delhi (7 Gambar)

Cef Goreng Ikan Dengan Mencelup Tangan Dalam Minyak Panas Di Delhi .
Tak ada peralatan dapur? No problemo untuk Cef Prem Singh dari Delhi ini. Ini kerana tangannya boleh bertindak sebagai penyepit makanan seperti yang dia tunjukkan di Restoran Ganesh, Old Delhi. Kini restoran didatangi oleh orang ramai yang ingin melihat keistimewaannya itu yang mana dia goreng ikan dan masukkan tangannya ke dalam minyak panas 200 Celsius. Orang ramai terkejut melihatnya dan menyatakan dia langsung tidak rasa sakit atau melecur. Cef ini telah melakukan kerja ini untuk 25 tahun.

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat KL pun pernah nampak tapi tak ingat kat mana??? hmmm...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kotornyer minyak...dh brape lame xtuko minyak tu??? euww...

Anonymous said... Best Blogger Tips

minyak tu dah berapa kali guna smp sekotor itu..yarkkkk

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

terbaek....!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau korg nk tau..cmni jugak la kt restoran2 Malaysia ni..kt india kira jujur la masak dpn customer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

minyak tu dah pakai 113 kali baru tukar, setakat pakai tangan aku pun boleh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF : 16 GAMBAR MODEL PAKAIAN RENANG TERLUCUT PAKAIAN!






































































Anonymous said... Best Blogger Tips

lepas korek buntot dia celup dlm minyak tu... korang suma mkn mcm babi!

-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

di malaysia juga ada, di indonesia juga ada. admin mohon siarkan sekali. terima kasih.
-mymy

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Ye lar. Ada keluar kat TV3, makcik goreng pisang pakai tangan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

MAMAK MEMANG PENGOTOR.. PHUUIIHH

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dulu aq pernah buat ok. tapi sekarang fail dh.. try tadi melecur tangan.. power dh habis.. ahak2

sue said... Best Blogger Tips

Wei....tak baek tuduh2 bkn semua mamak cam tu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon sue atas ni memang suka mkn korek buntot.

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

korek buntot ke hidung ke pepek ke asal bukan pepek mak kau ameba,
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi kau Fauzi!
mai aku korek buntot mak kau nak?

-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...