Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 18 August 2012

Cool : Promosi Spiderman, The Amazing Hero & Peluang Menang TV Internet Sony 46 Inci Dari Senheng!!


Berminat nak menang TV Internet Sony 46 Inci atau barangan premium The Amazing Spider-man? Senang saja... Jom baca kat bawah nih.. 

Beli & Menang!! 

Dengan setiap pembelian RM999 dan keatas, korang berpeluang untuk memenangi 1 daripada 50 buah Sony Internet TV 46 Inci!! 

* 3 kali peluang untuk memang jika korang beli produk SONY atau melakukan pembelian dengan menggunakan Hong Leong @ kredit kad EON Bank / skim pembayaran ansuran mudah AEON

Bagaimana nak menang?? 

1. Beli apa-apa produk minimum RM999 dalam satu resit dari kedai Senheng @ senQ yang mengambil bahagian

2. Isi borang peraduan & jawab soalan dibawah ini. 

SENHENG® and senQ® Digital Station are the official sponsor for The Amazing Spider-man. (True) (False)

3. Isi maklumat dibawah ni.
  • Nama
  • Nombor PlusOne
  • No S/O (penting, mesti isi - contoh SON atau SCS)
  • Nombor telefon bimbit
  • Alamat Email
  • Tandatangan
4. Para pelanggan haruslah mengisi borang peraduan dengan LENGKAP. Borang yang tidak lengkap akan dibatalkan permohonannya. 


Berikut merupakan Hadiah Premium The Amazing Spider-man!! 





p/s : apa tunggu lagi? Promosi sah sehingga 31 Ogos 2012. Jom pegi serbu Senheng!!! 



3 comments:

ginger said... Best Blogger Tips

1 st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ceh..x heran pun..kp nk np 0 pun aku xkesah..phuii!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apalah bagi hadiah murahan, kalau bagi sut spiderman tu oklah jugak.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...