Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 14 August 2012

OMG : [Video] Lelaki Dipukul & Dipaksa Sujud Pada Gambar Basyar


Lihatlah satu video yang menunjukkan seorang lelaki yang dipukul dengan teruk dan dipaksa sujud dan mencium gambar Basyar Al-Assad.. Ramai rakyat Syria menganggap bahawa Basyar lebih mulia daripada Allah S.W.T.. Astargfirullahalazim....

Ni pula video penyokong fanatik Basyar, Alawis.. 


sumber : here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fast & first

Anonymous said... Best Blogger Tips

YA ALLAH..gamak mrk bt mc ni..sedih sgt org ISLAM disana..

ginger said... Best Blogger Tips

KeJaM GiLeR... Tp aPa bLeH BuAt, KtA seNdIrI PuN tAk dPaT NaK mEmBaNtU MeReKa dIsAna. SeMoGa AllAh aKaN tUrUnKaN bAlA KPaDa TeNtErA bAsYaR.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgu jela balasan dr Allah basyar oi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

munusia nk jadi tuhan...panas hati pn ader...baik mati jadi askar pemperontak dari diperlaku mcm ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana de org kene pukul? tu gmbr org memuja Basyar la.. apa daa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:21 .. video yg atas tu la bahlol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

diorang ni smua rosak2

PROTON buat lagu Raya...Dah dengar?
BlackBerry Curve 9320 RM388 SEMPENA RAYA!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bashar AlAsad dah macam Fir'aun lagaknya.... puak2 yg menyokong beliau dah macam zionis israel la plak.... berbanyakkan lah kita berdoa agar Allah tatapkan hati org2 mukmin disana supaya tidak terpesong akidah mereka akibat desakan manusia berhati syaitan ini... moga umat islam disana menghembuskan nafas dgn kalimah La Ila Ha Ila Allah...

zaharizaen said... Best Blogger Tips

korang kena bezakan zionist yahudi tu...sebenarnyer ni basyar si SYIAH alawi and SYIAH IRan akan tolong SYIAH lain walaupun memula IRAN haramkan SYIAH alawi. SYIAH ni mmg dari dulu dendam ngan ahli sunnah.jgn percaya sgt ngn IRAN.kalo korang tau masa revolusi IRAN tu Ulamak ahli sunnah suma dibom. satu masjid sunnah tiada di IRAN. bandar istafan di IRAN adalah bandar org2 yahudi. tentera dajjal pn dtg dari bdr istafan ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mereka merancang dan ALLAH merancang..dan ALLAH lebih baik daripada segalanya..YA ALLAH..perancanganMu adakah semakin hampir? atau Kau mahu kami bangkit terlebih dahulu dalam jihad baru Engkau kan menunjukkan perancanganMu?

Masters said... Best Blogger Tips

basyar assad tuh bukan islam tapi syiah. diorang xsembah allah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni sume operation false flag. jfn terima bulat2 apa yg disuap pd media.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...