Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 14 August 2012

Sedih : [Video Terkini] Luahan Hati Mangsa Kekejaman Rejim Basyar Di Al-Khalidiya, Syria


Kalau korang mengeluh sebab berpuasa, korang tengok la bagaimana umat Islam di Syria menghadapai Ramadhan dalam ketakutan. Bila panas sket kita mengeluh.. Tapi di sana mereka dihujani bom.. Renung-renungkan.. saksikan video kat bawah nih.. 



p/s : Tolonglah umat Islam disana Ya Allah... 

Sumber : Here

11 comments:

monkey king said... Best Blogger Tips

1st

......... said... Best Blogger Tips

eshhx2 KEJAM NYA REJIM TU... DIA ORG TU AGAMA APE YEA? APA SALAH MRKA KAT SANA SMPAI KENA BOM MCM TU SEKALI? DAN KNPA MEREKA BERBUNUH SESAMA SENDIRI?

zaharizaen said... Best Blogger Tips

yg membunuh tu adalah geng bashar...org2 syiah alawi.ketururnan ni drpd puak majusi yg dh lama pupus.dulu syiah iran haramkan syiah alawi tp sebabkan dendam kesumat dgn ahli sunnah dorang halalkan je...bare in mind puak SYIAH menghalalkan BUNUH org2 sunnah n dorang jugak menghina sahabat2 Nabi Muhammad s.a.w n jugak mensyirikkan Allah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama spt kita memerangi yahudi, kita juga harus memerangi puak syiah ni! 2 puak ni same je..kejam..negara kita tak bising plak bila peperangan di Syria berlaku..tp kalau yahudi yg buat hal bukan kemain lagi demo..kena sama rata la sebab rejim ni perangai sebijik mcm yahudi lahanat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong diatas..mcm mne la org Islam kat sana nak sambut aidilfitri kalau negara blum aman..sentiasa berperang dan hidup dlm ketakutan..kesian kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

negara kita gelar dorg nie PEMBERONTAK. ade ker ptut? stiap hari kat tv2,media cetak, sume ckap dorg nie pemberontak. padahal dorg nie dianiaya, dikejami, diseksa. mereka takkan memberontak klau tiada yang memulakannya dulu pemberontakan ni. semoga Allah mengadili mereka sebaik2 keadilan. InsyaALLAH.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aduhh kesian kot....tpi nk bt cmne..mampu brdoa je lah..

PROTON buat lagu Raya...Dah dengar?
BlackBerry Curve 9320 RM388 SEMPENA RAYA!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hurm ap lg yg boleh dikatakan...hanya rasa simpati jer yg mampu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anda seorang muslim? tetapi tidak mampu berjuang bersama dengan saudara islam kita di syria kerana masalah jauh, kewangan dan lain2? hummm.... tidak cukup dengan hanya rasa simpati yg tidak memberikan sedikit pon kesan positif pada saudara kita disana. Insyallah... marilah kita bangun di malam hari utk melakukan solat sunat hajat dan berdoa demi saudara seagama kita.

Anonymous said... Best Blogger Tips

please stop tayang gambar aurat wanita dibulan puasa suruh kita berdoa tapi tengok perkara zina macam mana tuhan nak tolong. Admin! nauzubillah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Berdoa semata pun tak cukup jgk bro.. Cepat2 la bina negara islam dgn sistem khilfah. Baru la ummat pada waktu tu kuat, kerana ada institusi yg melindungi mereka..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...