Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 17 August 2012

Serius : Pelakon Filem 'The Expendable 2' Dulu VS Kini (9 Gambar)

Pelakon Filem 'The Expendable 2' Dulu VS Kini.

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Terry Crews tu cam gambar sama tahun je.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mane randy coulture, scott adkins, liam hemsworth?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kumpulan hero tua yang berlagak muda.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Steven Seagal pun ada dijemput dalam filem Expendable tapi dia tak "ngam" sama Jean Claude Van Damme.
Aku pun tak suka dia ada, kalau lawan asyik menang je, macamle hebat sangat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

legend yg kaya-raya...syok diorang ni...da la belakon jd hero,femes banyak duit lak tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi masuk neraka

ben xii said... Best Blogger Tips

pic terry crew yang kiri tu baru lagi la iklan tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

jet-li jew still mcm dlu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jet li....;DDDD

Anonymous said... Best Blogger Tips

im back....hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic num 3 sapa nama dia? lupa la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...