Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 12 August 2012

WTF : Apa Dah Jadi Dengan Ibu Sekarang? (Gambar)

Apa Dah Jadi Dengan Ibu Sekarang?
Benda macam ni pun nak buat..kesian anak kecil tu..


20 comments:

sliffer said... Best Blogger Tips

GGWP

Anonymous said... Best Blogger Tips

bongok stim budak tu kang...dia lapar habis susu tetek ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

SETAN...........!!

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

kalo dh xnak anak tu, bg aku ler
xpyh la buat naya kat budak

Anonymous said... Best Blogger Tips

jemari menari jom kita buat ank nak x?i punya dh ready nk masuk pek2 u

Anonymous said... Best Blogger Tips

yer la nak join skali leh x...three some la anon...

Anonymous said... Best Blogger Tips

eee...xnk la...mesti busuk mcm muka dia....

Anonymous said... Best Blogger Tips

boleh la dari xda....perghh...

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

anon2 sekalian, xpyh la.aku dh ada anak dh pn.lmbt korang
anon 1424, xpa la muka aku busuk pun.asal mulut tak lanchauu
pesal la xpuas ati sgt.mcm kan aku kaco ko anon
musykil

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah2.. jemari menari, bln pose ni.. dah gi msk wat buke.. ke x pose? asik nk online jeee...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jemari menari di dlm lubangmu sdp mengorek2..digentel2 pas2 dijentik jauh..oh bijih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la melayu..... Pikir sex je... Malu la cina keling tgk komen korang ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko tau mna yg komen ni melayu..?bodo tol anon 2017 ni..tah2 cina ke keling yg komen kt atas tu bodo..sdp2 ja taip..lainla ko tau yg komen tu melayu boleh la ko cakp cmtu..bodoh bahlul badigol bonggol anon 2017 puuiiiiiiiiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni,kurg kasih sayang dan xde kawan..saya wakil y xdilantik,memohon maaf atas kelancauan anon diatas ini..sekian

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

anon anon yg kutuk aku, sukati korang la ye..aku xde mood nk membalas kata2 'motivasi' korang tu.lantak korang hokei?berkata2lah selagi mampu.berfikirlah selagi boleh,karang Tuhan tarik nikmat berkata2, bisu xpasal.Tuhan tarik nikmat berfikir, bodohlaa jadinya..so silakan ye
anon 0740, xpe aku maafkan
-dancing fingers-
huahuahua

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko ni asal bodoh? Monopos ape bahalol cibai.... Babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

laki yg x hormatkn org mmg bdoh n xgna..lau dh gla seks sgt, p wat dgn mak atau adik brdik pmpuan korg... bru korg reti skit nk hormatkn pmpuan..dsar jantan x gna

Anonymous said... Best Blogger Tips

JANTAN N PONDAN TAK GUNA

Anon said... Best Blogger Tips

yoohhh! stone budak tu.. hahaha and suddenly speaking..
"I got the serious case of the munchiesss~" lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

berfikir dulu sebelom nak tulis ape2..xkira agama ape bangsa ape..yg pasti jika tuhan nak balas cepat atau lambt saja..sedarla..dari kata2 yg mensiakan..sepatutnye komen article yg diceritakan bukan tulis bukan2..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...