Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 16 August 2012

WTF : Sanggup Sewa Bilik Untuk Lakukan Seks Songsang (Gambar)


PANTAI SURA (DUNGUN) – Menjijikkan! Itu gambaran yang boleh diberikan buat dua remaja lelaki yang bernafsu songsang apabila sanggup menodai kesucian bulan Ramadan dengan menyewa bilik penginapan bagi melakukan hubungan sejenis.

Perbuatan tidak bermoral dua remaja lelaki termasuk seorang daripadanya penuntut institut pengajian tinggi awam (IPTA) ini, terbongkar hasil serbuan sepasukan polis Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Daerah di sebuah tempat penginapan dekat sini, kira-kira jam 2.00 petang semalam.

Serbuan tersebut dilakukan setelah maklumat diterima mengatakan salah seorang suspek yang berasal dari Berek Kastam, Dungun itu dipercayai terlibat dengan penyalahgunaan dadah.

Ketika serbuan di lakukan, dua remaja lelaki itu difahamkan berada dalam keadaan bogel, berpelukan antara satu sama lain atas katil dalam sebuah bilik yang disewa dengan kadar RM60 semalaman itu.

Salah seorang suspek, pelajar semester enam jurusan perhotelan itu ketika ditemui, turut mengaku tidak berpuasa dan datang ke situ bersama rakan lelaki berusia 29 tahun itu untuk melakukan adegan asmara.

Hasil serbuan berkenaan, sehelai coli hitam dipercayai milik pelajar IPTA yang berasal dari Sungai Buaya itu turut dirampas polis.

Kedua-duanya dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah untuk siasatan lanjut sebelum diarahkan menjalani ujian saringan air kencing untuk mengesahkan pembabitan mereka dengan penyalahgunaan dadah. – SinarHarian

p/s : Apa nak jadi la... 

Sumber : here

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler kentang...ade pkai ubat peransang x?

Anonymous said... Best Blogger Tips

da khayal gune dadah,pastu byangkn kawan die tu awek cun ataupn ameri ichinose..lalala~

Anonymous said... Best Blogger Tips

laki sama laki? nak cucuk kat mana?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo lahabau...bapak giler sex...syaiton tul..nih geng2 mr fapson la nih...barua tul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://prelaunchx.com/x/alin8989

Anonymous said... Best Blogger Tips

jemput azab..minta memang dapat la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak tau nk kata apa dah..


PROTON buat lagu Raya...Dah dengar?
COCA-COLA BANTU RAKYAT MALAYSIA DAPATKAN AIR BERSIH

ben xii said... Best Blogger Tips

coli? fakkk . bapuk la . demmit

Anonymous said... Best Blogger Tips

agak tak faham cerita ni..susah nak tangkap pasgn homo..at least diorang on the spot dilihat doggy o berkaitan..xde akta untuk tangkap lelaki dgn lelaki khalwat (peluk in this case)..plz clarify this story

Anonymous said... Best Blogger Tips

bile terbayang naik bulu roma...geli...bluwekkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sdg muntah hijau..buwekkkkkkkkkkkk

Rammizan Ramli said... Best Blogger Tips

anjuing mia pangai larhh fap ngan sejenis arghh serrr

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg pnting bkn org srwk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Stuju dgn anon 09:05 hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang 1 tarik sorong cocok bontot 2 sambil lancap konek yg 2 bila nak dekat setengah jam dua dua pancut air mani kesedapan

Anonymous said... Best Blogger Tips

apasal orang atas aku

-billy fecren

anti ganu said... Best Blogger Tips

org ganu mmg teruk..kt opis aku rmai bdk ganu sial kaki ampu perangai mcm babi plus setan..fuck u ganu

mr.fapson said... Best Blogger Tips

woi aku bkn gay...ckp baik ckit anon 14.59...aku layan prempuan je klu laki sory la...naik bulu roma aku

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr fapson mmg gay.
asal ada kaitan cm ni dia lyn je.
mr fapson mna knal erti jntina suma dia lyn.
haha..
org ta de agama mmg cm ni.
dan lg 1 aku student blaja kt dungun.
aku sbgai org lua mmg bnci gila dduk sni dan org2 ganu mmg cm cibai.
ta lma lg aku da na abis.
ni aku eppy gila da na tglkn negeri ta bermoral ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang anti ganu tu lagi macam fuck mengamuk tak tentu pasal

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

weh, tu coincidently kt ganu ea...xyah nk duk mngutuk sngt...ngeri2 len pe kurangnye, sme jew bai...lg stu sorg je dr ganu, partner dye ntah dr mne2 ngeri tah...so, mlut tu xyah nk lancang sngt...dorg dpt dosa, ko skali dpt dosa ngn mlut ko..free je ko join dorg kt lubang neraka..peace, no war...juz advice, take it or leave it, it's up to u...
p/s: ak bkn org ganu, nnti duk ktuk plak kte ak bela ngeri sndri...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...