Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 15 August 2012

OMG : Kenapa Polis Serbu Rumah Usang ini? (Gambar)

Kenapa Polis Serbu Rumah Usang ini?
Sebab dalam tu penuh dengan pokok ganja..


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ooooooooo ffagagagagagagaskd telok
Cm mne practkel
Ok x? Slamat hari raye warge mfi mtm

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau da kenapa sawan? nak buat ucapan g surau berdekatan pnjam speker.. shuh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kepada samsul.. Selamat hari raya.. Kepada andre.. X pyh sibuk nk cuti time raye...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Surau payaj kat sinie.. Kpd mak ayah.. Azroy ambik kesempatan.. Ucapkan slamat hari raye.. Serunding yg mak pos da sampai.. Cume mencun bola kne rampasla mak... Azroy akam balik raye haji nnt mak.. Maklumlah dkt france hari raye x cuti.. Lgpon tgh final.. Doakan kejayaam azroy
Ye mak... Kpd warga mtm.. Encik syed azuan.. En zailan mdm mastura.. Selamat hari raye.. Maaf zahir batin.. Kepada telok.. Tggu aku balik aku da carikn awek france dkt ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

laa... korang ni bru tgk pokok ganja dah meracau... klu kna se balut la aku xtau apa akn jd kt korg... mau tetingging kutt...

Anonymous said... Best Blogger Tips

selamat hari rayer aku ucapkan kat warga pujangga kreatif di desa pandan, atok aku kat ganu dan sekalian makhluk yang menetap di bumi dengan ucapan selamat hari raya aidilfitri (pssssttt jangan luper bagi duit raya oke)

Park Arn Norizat said... Best Blogger Tips

pergh! ni kalau terbakar ni, sekampung mabuk.. hahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana polisnya? tak seekor pun!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cakap org meracau sendiri gaya macam bagus sangat je isap ganja...GO HELL la...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...