Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 14 August 2012

Serius : Pembantu Rumah Gila Seks Di Singapura (6 Gambar)


Seorang majikan di Singapura terpaksa berhadapan dengan tabiat orang gajinya yang ‘pelik’ dan menjengkelkan.

Sudahlah seluar dalam dan wangnya sering dicuri oleh pembantu rumahnya itu, wanita warga asing itu juga sering menulis kisah-kisah erotik serta menampal gambar wanita seksi di dalam buku catatannya.

” Saya dapat menangkap orang gaji saya bersama sejumlah seluar dalam dan wang milik keluarga kami. Yang pelik tu, dia ada simpan cerita-cerita erotik dan gambar-gambar mengghairahkan di dalam buku itu.

” Bila saya bagitahu akan buat laporan polis, dia dengan angkuh boleh berkata yang tiada siapa boleh mendakwanya!,” kata majikan berkenaan yang dipetik dari sebuah laporan akhbar baru-baru ini.






p/s : Macam ni pun ada ker? ish3.. mr fapson mesti suka cerita mcm nih..

Sumber : here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kene bagi dildo orang ni...sangap x tentu pasal

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ha apa lg wahai pengomen2 yg suka sgt post komen2 lucah..cr la minah ni..korg xyah offer batang..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeah...i'm comin babey..

fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..fap...fap...fap..

-Mr Fapson-

bukhairy said... Best Blogger Tips

burok btoi tulisannye....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelik2 je org zmn skang ni

PROTON buat lagu Raya...Dah dengar?
BlackBerry Curve 9320 RM388 SEMPENA RAYA!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau cun tape la jgk!ni mesti muke indon batak ni~

mr.fapson said... Best Blogger Tips

mesti la aku suka cerita mcm nie =)...
ehh ada lak klon aku....woi xyah la nk mnyamar...
nie yg aku angin nie....klu aku angin aku
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

muda ke tua, kalau bibik umur 85 tahun, boleh jalanlah! tapi kalau umur 26 tahun macam kat rumah aku, memang terbang serban aku.

monkey king said... Best Blogger Tips

SEX AND ZEN....
SMUA ORG GILA SEX....
BAGUS CARI PELACUR JER...ATAU MELACUR JER KAT MANA2..
MESTI LAKU PUNYER...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahaha. bodo

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

huhu
ntahhape2

Anonymous said... Best Blogger Tips

Itu la masalah pembantu rumah Indon dan Filipin. Tau boleh percaya langsung. Penyamun! Suami pun kena kebas beb. Servis baek punya! Ayak gerudi...Sundalis punya bangsa! Sluts bitches and Cunts that come cheap! and they "clean the house" when ure not around!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...