Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 16 August 2012

Serius : Bayar RM37 Untuk Lihat Kapal Terbalik (4 Gambar)


Para pelancong yang berkunjung ke bekas pelabuhan nelayan di Santo Stefano di sini ditawarkan pengalaman baharu walaupun ia sedikit menggerunkan.

Dengan bayaran serendah AS$12 (RM37), para pengunjung boleh melihat dengan lebih dekat bangkai kapal persiaran mewah Costa Concordia seberat 114,500 tan yang terbalik di kawasan cetek di Pulau Giglio pada 13 Januari lalu. Dalam kejadian itu, 32 orang penumpang terbunuh.

"Pulau itu kini menjadi tumpuan bukan kerana keindahan tempatnya tetapi kerana tragedi menjadi lebih menarik berbanding tempat-tempat yang indah," kata seorang pelajar, yang dikenali sebagai Daniela, 23.

Para pelancong akan dibawa berdekatan dengan kapal Costa Concordia yang membawa seramai 4,000 penumpang ketika ia terbalik.

"Amat mengecewakan apabila melihat kapal itu terdampar, tetapi kehidupan di pulau ini perlu diteruskan dan ia menjadi sebab kenapa kami mahu menghabiskan percutian di sini," kata seorang penumpang lain, Lucia.

Datuk Bandar Giglio, Sergio Ortelli, menyatakan terdapat peningkatan pelancong ke pulau ini kerana mereka mahu merakamkan gambar kapal tersebut.

Kapal itu terbalik selepas ia terlanggar batu karang dan belayar terlalu dekat dengan pulau tersebut pada kelajuan yang tinggi.




p/s : Best jugak tengok kapal terbalik.. hehe

Sumber : Here


13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

alhamdulillah....first..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangge ar.....sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

sohai

info panas said... Best Blogger Tips

LOL

Anonymous said... Best Blogger Tips

burpp..kenyang nye mkn bic mac ngn air coke large~~lalala~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau gitu, aku pun nak buat bisneslah macamni, Bayar RM83 untuk lihat aku ambil lap,sambil lutut cecah jalan di selekoh tajam.
Ada sesiapa berminat?

Anonymous said... Best Blogger Tips

x minat pon tgk ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang2 skarang nk tngok bnda yg terbalik! paham? ko trbalik la ngan motor ko skali

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha! marah org ats aku ni.. ntah2 die 2 moto pn xde..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha ha ha, jangan stresss!

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbalik ke senget??

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 14:51 klu ko blh bwk moto dgn kpala ko kt bwh tyr moto keats aku sanggup byr rm83 utk tgk

tiger gila said... Best Blogger Tips

belagak!..moto pun moto bapak..lagak je lebih..hahahhahahahhaaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...