Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 15 August 2012

Cool : Cinta, Cara Memulihkan Gadis Dengan Anorexia (13 Gambar)

Cara Memulihkan Gadis Dengan Anorexia.
Laura Wilson, 28 tahun hanya mempunyai berat 38kg semasa dia berkahwin. Memang hanya nampak tulang je. Tetapi kerana cinta dan keinginan untuk menjadi seorang ibu telah mengubahnya. Selama ini dia hanya makan kacang hijau dan sekeping coklat setiap hari. Dua bulan selepas itu, dia pengsan dan masuk wad. Doktor memberitahunya sekiranya dia terus begini, dia bakal kehilangan bayinya. Jadi, dia tekad untuk mengubah hidupnya. 

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

may0 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

WAH...cantiknyer die...

mr.fapson said... Best Blogger Tips

wahhh dh kawin jd lawa....
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah kenal ape itu sedap

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://lawakjohan.says.com/recommendations/u-eratkan-lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

@mr.fapson

ni pon nak fap. dipshit

Anonymous said... Best Blogger Tips

@mr.fapson

hg nak aku fap kepala hg ka...bodoh asyik nk fap ja

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

subhanallah cantiknya

Anonymous said... Best Blogger Tips

norasyimah! daripada mula2 blog ni aku baca,xda kau,sejuk jer mata aku bc.lepas ko ada,semak! ko tau semak???

-saja nak anon..kahkah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

norasyimah pliz tuka gambo ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambo mintA penampo

Anonymous said... Best Blogger Tips

weiii aku pn nak naik berat badan tp tak tau cmner. takde pn nak jadik aneroxia tp makan2 pn tetap kurus. adoyaiiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku baru perasan dye ni cntik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

time dia kurus sebijik cam HANTU KAT LEBOH RAYA KARAK YG MAKAN ORG KAT ATAS KERETA 2 KAN?!!betol x?!!haha..just kidding..




-NENEK ROCK-

mieya mie said... Best Blogger Tips

bru nmpak dya cntik sebab berisi sudah badannya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

krana mani laki yg mgubah sgalanya.hahahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...