Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 13 August 2012

WTF : Atlet Negara Terlepas Tuduhan Rogol Kerana Punya Masa Depan Cerah (Gambar)

Atlet Negara Terlepas Tuduhan Rogol Kerana Punya Masa Depan Cerah.
Adakah ini satu alasan yang munasabah?


Atlet negara yang kami maksudkan adalah Noor Afizal Azizan yang baru sahaja terlepas dari hukuman penjara apabila Mahkamah Rayuan membenarkan permohonannya bagi mengekalkan keputusan Mahkamah Sesyen membebaskannya dengan perintah berkelakuan baik selama lima tahun dengan ikat jamin RM25,000 kerana merogol gadis bawah umur memandangkan dia mempunyai masa depan yang baik.
Noor Afizal mewakili negeri Sembilan antara 2004-2010 dan pada masa sama mewakili Malaysia dalam kategori remaja selama lima tahun antara 2004-2008. Dia juga bertanding dalam kejohanan terbuka antarabangsa Thailand, April lalu.
Dia dijangka mewakili Kedah dalam beberapa kejohanan akan datang seperti kejohanan terbuka antarabangsa Kuala Lumpur 2012.
Mahkamah Sesyen Melaka melepaskan Noor Afizal dengan bon jaminan berkelakuan baik selama lima tahun bernilai RM25,000 dengan seorang penjamin selepas mengaku salah merogol seorang gadis bawah umur di sebuah hotel di Ayer Keroh, Melaka antara 12.30 pagi dan 5 pagi pada 5 Jun 2009.

47 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

shitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia akhir zaman.....lain kali kalo nak membunuh ke..merogol ke....merompak ke....bersukana sampai olympic mesti dapat lepas nyer....ape la nak jd gan dunia skang.....??????

Anonymous said... Best Blogger Tips

law yg paling BODOH!!!!!!!FUCKING SHIT!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu gile sex sangat....kawin la cpt2...
bodoohhh...,kecik2 xmau mati...dah besar nanti menyusahkan org lain....nok harammm sungguh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

HUDUD...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Law Abiding Citizen

Anonymous said... Best Blogger Tips

link video please

Anonymous said... Best Blogger Tips



APE KE JADAH SEMUA NI, ADA LAW DOK NGAGA JER!!!!!

>>>> 1-2-SOM <<<<<

Anonymous said... Best Blogger Tips

hudud.....hukum Allah yg plg adil n plg terbaik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau ak jadi bapak budak tu...ak gi rodok budak ni

Anak jati sabah said... Best Blogger Tips

Kerana masa depan dia cerah....aiyoo...kalau macam ni judge Lucy Koh pun buli kasi manang Apple sebab urang cakap masa depan cerah....nda wujud terus samsung lepas2....padahal dibayar ni jury, witness dengan ketua hakimnya skali

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa citer apple dgn samsung ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

cilake.. muka nk mintak pnyepak je aku tgk..
xde nya cerah masa depan ko bai.., psal semua org tau dh kelakuan buruk ko.. lagi plak mana la family ko nk letak muka bila smua tahu anak rogol budak kehkeh.. selamat buat ko ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hudud! hudud! hudud!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Maknanya kalau Dato" Lee chong wei pergi merogol pun, dia takkan dikenakan hukumanlah! gitu, kalau gitu ramailah lagilah yang akan jadi perogol dalam pada itu, si perogol akan aktif dalam sukan bagi mengelakkah dihukum penjara.

Anonymous said... Best Blogger Tips

lpas ni ramailah ahli sukan nk jd perogol sbb xkn kene hukuman....

Anonymous said... Best Blogger Tips

berat sebelah,sudah terang lg bersuluh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

di0rg maen suka sama suka...bdak pmpuan 2 pn gatai pantat..kalu x die xmen..pasal kes bwah umur yg jd rogol..xkira la suka ke x..yg xtau cite jgn jd judje b0d0 n kaitkan atlet laen..b0d0hh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

habis perogol lain gelap ke masa depan...mcm tau2 je mamat ni cerah masa depan..Cilaka punya budak.

mr.fapson said... Best Blogger Tips

muke mmang mcm perogol pn...jgn sampai aku jumpe dia kt luar....klu aku jumpe aku fap kan dia... wakakakakakaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm mane plak awek yang mamat ni rogol...dah tentu2 awek tu yang gelap masa depan.kesian....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku setuju kerjaya yang ada masa depan ialah Perogol! bukan lagi cikgu ataupun jurutera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada masa depan cerah konon...
habis budak pompuan yang dia rogol
apa cer...
bodoh punya keputusan...
dah salah.. penjara n sebat jelah...
kasi pengajaran kat semua..
nie bukan nak kasi kurangkan jenayah...
nak kasi jenayah meningkat adalah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahli sukan ni kaki rogol la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Entah siri ke berapa agaknya dia dah buat, (kalau dia ni perogol Bersiri)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abih tu, yang mangsa punye masa depan tak kira ke?
Patut le majoriti hakim masuk neraka.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo pnya sebab. dah la dia mmg ngaku salah.

TAK BOLEH TERIMA LA MANGKUK

kalo mcm tu mane2 org yg femes yg buat negara terkenal, die bebas merogol ya. dengar ya kawan-kawan. oleh itu latihla diri kite utk mengharumkan nama negara supaya anda bebas melakukan apa sahaja; rogol, bunuh, merompak dan sebagainya

Anonymous said... Best Blogger Tips

rogol ke kalu kat hotel??suka sama suka lah tu

Nur FatIn aDiLah bT azMi said... Best Blogger Tips

masa depan dia aja lah yang cerah. gadis tu ? hmmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anak jati sabah bahasa ape ko guna ni bahlol!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

SIAL BETOL NOOR AFIZAL AZIZAN!!!!!!!!! PEROGOL! PEROGOL! PEROGOL! X PAYAH NK BERSUKAN SANGAT LA KALO DAH!! DAH DASAR PEROGOL MEMANG AKAN DIBENCI SAMPAI MATI!!! PEGI MAMPUS!!! PEROSAK ANAK DARA NAK JADI ICON NEGARA???! BODO PUNYA MAHKAMAH!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKU PON NAK ROGOL JUGAK LA..MASA DEPAN AKU CERAH JUGAK.. AKU NAK ROGOL ANAK DARA HAKIM MAHKAMAH YANG YANG BODO TU.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku plak nk rogol mak afizal azizan tu.. masa depan aku cerah.. so jgn dakwa aku laaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin. sila research gambar mak noor afizal azizan tu..pliz..

monkey king said... Best Blogger Tips

KITA ROGOL RAMAI2... BIAR DPT PENYAKIT HIV SAMA2 K...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimanok punya alasan.. cheh!! mun org SARAWAK polah kes gitok, lamak dah kenak hukum gantong, mun x pun kena penjara seumur hidup.x adil!!!! tapi yang penting, atlit tok bukan dari SARAWAK!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hakim dapat dosa lbih coz die yg bg kptsn hkuman..slh wat kptsn,brtmbh2 la dosa.pk2 kan la..alasan yg ta mnsbh lngsung...

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu la korang semua.. Itu bukan rogol tapi berzina.. SUKA SAMA SUKA.. cari lagi info ttg kes ni.. dsebabkan budak prempuan tu bawah umur,dkategorikan sbg rogol... korang pun sama dapat dosa kalau pandai2 jadi hakim..maki hamun si lelaki tapi menyebelahi si perempuan.. dua2 patut dhukum... kalau xtau cerita,xpayah berlagak bijak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

agaknya awek dia tu CUN sangat macam rupa diana danielle kot hahahaha****
ATTENTION!!!!! ade ke sape2 nak BERMENANTUKAN perogol or penzina ini????????

Frank Johnson said... Best Blogger Tips

sistem kehakiman kt malaysia skunk ni dah huru hara.......... bengom!!!! sepatutnya dihukum potong anu terus jantan berok tu....!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

oh my BARISAN NASIONAL..undilah PAS kita try k. kalau hudud dpt dilaksanakan dn msia dpimpin ulama insyaALLAH jenayah mcm ni xkn mudah2 dlepaskn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mamat ni kegersangan kot.. selalu sngt baling bola bowling...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa yang ada masa depan cerah ada lesen sah merogol.YES!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pangkah lagi BN, benda ni makin byk depan hari

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh!..hakim bodoh..masok sekolah balek lah..wekkkk!!..hakim bodoh hakim bodoh hakim bodoh..banyak la atlit merogol pas ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKIM YG LEPASKN PEROGOL TUN BT LAWAK KT MALAYSIA. BADAN KEHAKIMAN PATUT PAKSA HAKIM TSEBUT AMIK SEMULA PERIKSA NK JD HAKIM. NMPK SGT X LULUS PERIKSA.

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu perogol skluarga ade malu, baik korg bungkus pakaian brambus ke luar negara. klu org tau hal perogol ni, xde zuriat smpai mati la ko.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...