Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 17 August 2012

Lawak : [Video] Drift Menggunakan Seekor Kuda


Filem Tamil memang terkenal dengan efek yang melampaui batas akal fikiran manusia. Jom tengok dua video kat bawah ni.. Pernah tengok kuda drift?? LOL..


Ni pulak efek kebal.. tak tembus peluru beb.. siap terpelanting balik peluru tuh.. haha


Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha. . .

Anonymous said... Best Blogger Tips

woowwww....

Anonymous said... Best Blogger Tips

keling Power..Hindraf Power...
sammy Power...keh3...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni masa zaman 90-an. sekarang filem cam ni mana da kluar. tapi memang lawak

Anonymous said... Best Blogger Tips

tamil2 semua boleh jadi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bolywud pon sama ,bila nak menari jer tetiba jer ramai orang datang join joget sekali pastu bila gaduh.hero kena pukul takde paper pon ,luka sikit kat tangan,kat kepala ..bila makwe rawatkan sakit pulak ..citer keling macam syal anak anjing

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko nie berpelajaran tak?
Mak bapa ko tak ajar u camner nak hormat menghormati orang dan bangsa lain ke. panggil orang lain anak anjing.

Fikir sebagai manusia dulu, lepas tu baru fikir pasal bangsa agama dll.

billy fecren konon, nama cam sial. mat salleh lah kononnyer.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...