Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 14 August 2012

OMG : Kemaluan Lelaki Ini Dilarikan Pencuri (2 Gambar)


Fei Lin, 41, seorang penduduk Niqiao, kampung di wilayah Zhejiang China, sedang nyenyak tidur apabila pencuri memecah masuk ke biliknya.

“Mereka meletakkan sesuatu di atas kepala saya dan menarik seluar saya, dan kemudian mereka melarikan diri,” kata Lin. “Saya begitu terkejut, saya tidak berasa sesuatu. Kemudian saya melihat diri saya berdarah, dan zakar saya telah hilang.

“ Polis tempatan percaya bahawa penyerangnya mungkin lelaki lain yang cemburu kerana Lin mempunyai hubungan dengan wanita tertentu. Walau bagaimanapun, Lin berkata bahawa dia tidak mempunyai hubungan dengan wanita lain.

Polis telah cuba mencari bahagian yang hilang itu, tetapi tidak berhasil. Malah pencuri terbabit sudah tidak dapat dikesan, tetapi polis berkata mereka masih berterusan memburu.


p/s : Kesian dia..tak pasal2 anu kene curi... ish3.. 

Sumber : here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fucking 1st...diam smue penat pose ke nk raye da kot

adaaku kisah kah??? said... Best Blogger Tips

takde benda kerja pencuri ni?? sampaikan peler pun diorg nak curi... nak buat apa dgn peler kulup tu??

ben xii said... Best Blogger Tips

OH MY PENIS!

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

china ni memang hari2 ada berita pelik lagi aneh tapi benar sebenar2nya
dunia duniaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian nak g raya anu x de...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kne wt camni kot kt johari pain 2..hahahahha
kasi potong laa....

MrS. FaPsOn said... Best Blogger Tips

JoHaRi PaIn tu, NaK KeNa kErAt aNu tU...
mAnA JaNjI jOHaRi pAiN TU?? CkAp nAk kErAt aNu..
TaK SabAr rAsA NYa Nak mEnUnGgu BeRiTa...
HaHaHa... kLaU JoHaRi tU TaKdE AnU, McMaNa nAk MeNiKMaTi rAsA xxx... hAhA

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

oh no...xleh imagine aku...

#Support Stop114A

Anonymous said... Best Blogger Tips

so u ols smua...jaga lah burung msing2..klau boleh kunci manggakan ekk...

PROTON buat lagu Raya...Dah dengar?
BlackBerry Curve 9320 RM388 SEMPENA RAYA!!!

Jerangkong Malam said... Best Blogger Tips

Napa org ini tak larikan Ko**k Johari Pain? Diakan nak potong dia punya "anu"

Anonymous said... Best Blogger Tips

kah kah kah....x cuba cri dlm perut anjing area situ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

MUKE DIE SAME NGN OUR PM KN...PELANDUK 2 SUPE

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...