Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 8 October 2011

WTF : Sup Daging Kucing Menjadi Tumpuan Pesakit Asma di China (12 Photos NSFW)

Selepas hebih cerita pembunuhan Rakun di China untuk but palsu dan juga Festival Makan Daging Anjing di China juga, kini satu lagi berita yang mengemparkan seluruh dunia apabila sebuah restoran terkenal di Guangzhou menghidang Sup Kucing. Sebenarnya menurut penduduk di sana, Daging Kucing memang susah lama menjadi makanan mereka di sana. Kulit Kucing akan disimpan untuk membuat benda lain. Kini gambar kekejaman ke atas kucing ini telah dirakam oleh CNN di sebuah pasar gelap kerana menjual haiwan yang kita sayang tetapi mereka makan termasuk burung dan anjing. Di dalam gambar ini, kelihatan penjual akan mengambil kucing yang dipilih oleh pembelinya selalunya dari restoran. Kemudian mereka akan membuang bulunya dan merebusnya untuk membuat Sup Kucing. Akan tetapi semua penjual dan pembeli kucing atau haiwan lain ini tidak dapat ditangkap kerana China tidak mempunyai undang-undang untuk menjaga hak haiwan. Rasanya di negara kita juga kurang menekankan mengenai undang-undang terhadap haiwan tetapi rasanya ianya perlu diperketatkan selepas isu Petknode. Amaran kepada semua gambar di bawah ini mungkin tidak sesuai untuk peminat kucing.  

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ei.. sial tol.. xda mknn lain ke?

|| i || Me || My SeLF || said... Best Blogger Tips

Yaallah . Kesiannya .Dahla kucing uh binatang yang manje ! Tajde perasaan tol la dye owg nih

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

buat maya nangis pepagi ni ~

Ismi Ainaa said... Best Blogger Tips

kesiannya kucing2 tu ....
1.kesian
2.geli derr !
3.muntah dlu

L said... Best Blogger Tips

Orang cina ni sume bende dia makan =_=lll kejam sangat ngan haiwan, cuba makan manusia sendiri baru tahu peritnya.

liya alia said... Best Blogger Tips

geram sangat tengok. tak rasa kesian langsung ka. haishhhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

org2 kt china ni memang kebyakkan nye tkde perasaan, BODOH pulak tu, kalo ye pon nak bunuh, bunuh lah baik2, pkai inject ke, ni seksa mcm tu je,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org cina mmg mcm babi pon!!

yan said... Best Blogger Tips

takot nk tngok.. diorg memang mengong.. cari la tikus ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

kanibal tahap cipan..!!!!!!!!x guna punya manusia la diorang nie...ptt d hapuskan dri muka bumi sebelum binatang laen pupus d sebabkan mereka....huh!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo3!!!!!!manusia xde otak la nie.....kalo dkat dpn aku dorg buat mcm nie..mmg mampus aku keje kn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk nanges lak ku tgok tuan dia cr kucng dia..bangsat tol pnya mnusia,ASMA ADA UBAT LARH MELAMBAK LAGI..nak sgt makn bntang mkn lah biawak 2..pun leh smbuhkan asma ni x kucing org p curi wat jual mkn..babeng tol..kalau ku ada power dah lm ku siat2 kulit dorng nih..aiiihhhh..smadi ja aku mnusia besa...huhu

kekasihDEARR said... Best Blogger Tips

bangang giler .kesiannnn .

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgi aku bela smua KCng 2 pn x pe...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pehal orang cina pelik sngat nih..Mcm takde bnda lain yg nk dmkn..Cina Bodoh! Pasnih ade plak brita orang cina mkan kemaluan sndiri..mmg Sial!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelu ke nak tekankan perkataan cina?? pelik aku dgn sikap segelintir korang ni..tiada bezanya manusia di cc Allah..macam lah bangsa melayu tu baik sangat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org atas ak ni memang bengap..dah post ni pasal cina mkn kucing mmg la dorg tekankn cina..ad nmpk ke org melayu dlm gamba tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...