Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 7 October 2011

OMG : Bangkai Kura-kura Raksasa ditemui di New York (5 Photos)

Pada 26 Mei 2005, satu bangkai kura-kura gergasi yang begitu aneh terdampar di tebing pantai New York. Dikhabarkan kura-kura ini mungkin dari spesies Gamera yang merupakan mahkluk legenda di Jepun. Gamera telah menjadi mahkluk yang menimbulkan kebimbangan penduduk pada tahun 80-an tetapi kebenarannya tidak dapat dikenalpasti. Gamera tidak lagi menjadi sebutan sehingga ianya timbul sebagai Raksasa dalam filem Ultraman. Mungkin Bangkai ini juga Raksasa? 

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

serious pantai new york? macam kat afrika je tengok semua orang-orang kat situ.

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips

nice new york between...all black hihi

syameem said... Best Blogger Tips

new york nigger

| syuhairah | said... Best Blogger Tips

cm tak caya je...?

Hashira Yusoff said... Best Blogger Tips

OMG..is that true?? o_0

Anonymous said... Best Blogger Tips

ohmjayy. yewdop neh ? -,-

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

besarnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah macam roti bakar aku tgk

Anonymous said... Best Blogger Tips

besar nak mampos. pastu rupenye tipuan semata2

Anonymous said... Best Blogger Tips

auta..bukan fakta..u lah..tak kaji dulu..GAMERA??where the hell u guys get this??fikirlah secara logic dulu..aku sekali tengok dah tau yang benda tu ikan paus..apa la punya blog..

Anonymous said... Best Blogger Tips

fake!!blog bodo..!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

?

Anonymous said... Best Blogger Tips

xdop apo 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo gak blog ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...