Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 7 October 2011

Gosip : Mamat (Sepah) dan Fida Telah Putus Cinta

Ini dipetik dari entri OHBULAN yang telah mengajukan pertanyaan kepada Fida mengenai kontroversi status Fida dan Mamat. 
Kontroversi ini bermula apabila Mamat secara tidak sengaja memuatnaik gambar Fida yang tidak bertudung di laman facebook.

Ditanya jika keputusan ini dibuat atas sebab gambar yang tersebar atau ada isu lain, Fida menjawab,

“Ya, memang isu gambar tersebut adalah antara faktor utama Fida ingin berpisah, tapi ada juga faktor lain yang harus diambil kira. Sebagai seorang manusia, setiap orang pasti akan melakukan kesilapan. Biarlah Fida tumpukan perhatian kepada keluarga dan karier terlebih dahulu.”

Fida menambah lagi bahawa keputusan ini dibuat tanpa pengetahuan Mamat dan berharap agar Mamat boleh memahaminya.

“Kami bukanlah pasangan suami isteri dan saya buat keputusan ini untuk kebaikan Mamat juga. Lagipun kami berdua masih mentah lagi dalam bidang hiburan. Karier kami masih jauh lagi. Fida harap, Mamat faham dengan keputusan Fida.

“Sebelum keadaan menjadi lebih teruk dan tidak terkawal, lebih baik Fida putuskan sendiri hubungan ini.” ujar Fida

“Fida berharap, satu hari nanti jika kami ditakdirkan bekerjasama untuk filem atau drama, kami berdua boleh bekerja secara profesional dan tidak melibatkan masalah peribadi,” ujar Fida mengakhiri perbualan.

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pdn muke mamat.hahaa! aku ske!!

Shuhaida Subri said... Best Blogger Tips

Xsesuai la diorg berdua nih..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said... Best Blogger Tips

sendiri cari nahas..jaga aurat biar ngan semua orang yg bukan muhrim.bukan dgn bf tu terkecuali lak..xper la..smoga kes ni jadi tauladan wat fida.

Qhaifa Nur said... Best Blogger Tips

dah tak de jodoh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pakai tudung tapi nampak tengkuk sama mcm xpakai la cik fida oii..ni da mcm mnghina islam..

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

yer..padan muka mamat..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ade aku kesah ke diorng nk putus ke,nk mampus ke..p lancau laa..-_-

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan nak cakap pe.. orang pompuan slalu tekena macam tu.. bajet baru Bf/Gf dah tayang rambut, tayang ni tayang tu..

dah terlepas, baru rasa malu..
selagi belom kawin, xyah bagi chan sikitpown..
maaf la fida, tapi beringat dulu sebelum bagi orang tengok aurat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

qistina or qristina adalah nama pilihan jin..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...