Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 5 October 2011

Gosip : Sepah Kini Digelar Sepahtu Dengan Hanya Jepp dan Shuib


Kumpulan Sepah semalam telah dibubarkan secara rasminya. Namun kini Jepp dan Shuib bergabung untuk membentuk satu kumpulan baru yang diberi nama Sepahtu(SepahTwo). 

Umum mengetahui yang Jepp sendiri baru-baru ini mengakui yang Mamat adalah punca perpecahan kumpulan Sepah. Maka dengan tertubuhnya kumpulan Sepahtu ini, diharap Jepp dan Shuib akan mampu memberikan yang terbaik tanpa gangguan daripada pihak lain.

Malah katanya kumpulan Sepahtu akan turut membuat album selain daripada tampil melawak. Itu satu peningkatan yang sangat bagus. Walaupun Sepah kini hanya mempunyai dua orang, rasanya kebolehan mereka dapat membawa mereka ke satu tahap yang setanding dengan Jozan. Hidup Sepahtu!

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lawak jew name tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sepahtu ke sepatu? hahahaaha

Cik Saba said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

kenape dgn mamat?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa mamat jd punca perpecahan Sepah??? tak tau pon ceta...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus laa mamat tu keluar..bukan reti melawak pn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mamat ade xde same je,,bukan lawak pon,,kaki kejar pmpuan,,bajet top

is_isaac said... Best Blogger Tips

best2, sepah best tanpa mamat, sbb mamat cam tak lawak sgt la..lalala~

Anonymous said... Best Blogger Tips

mamat still the best

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenali mamat dulu sblom nk judge dy mcm2 keyh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

biar lah dieowg..walaupun mamat tak best jgn megata die macam2..kenali die dulu..jgn mengata dapat dosa jew kering aja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

go sepahtu.......sepahtu is the best dari sepah.....

azri said... Best Blogger Tips

@Anonymous
HIDUP JOZAN!!
HIDUP MAEL LAMBONG!
HIDUP AH CAI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sepahtu da hilang best tnpa mamat..sepah mmpunyai kekuatan msg2..ta pyh nk kutuk mamat..kowang kutuk dy pown..dy kuar tv gak..yg kowang uh wt dose dpt apew jew???phle pown kurang kn.

Angah said... Best Blogger Tips

masih merindui SEPAH yang DULU. tapi oklah kalo dah tak sehaluan nak wat cam ne ek...gud luck dear Jepp, Shuib & Mamat

Anonymous said... Best Blogger Tips

all the best tuk mamat sepah..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...