Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 4 October 2011

WTF : Gadis Bertudung Tapi Pakaiannya Tidak Sesuai (6 Photos NSFW)

Entah perempuan ini nak main-main pakai tudung ke apa. Langsung tak sesuai pemakaian yang WTF macam ni. Cuba sopan sikit dan mesti dia akan kelihatan lebih ayu. Kalau dah macam ini, bagus tak perlu pakai tudung terus, rosakkan imej pemakaian tudung.


osserem

34 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke mcm lelaki

abu said... Best Blogger Tips

biler beruk d beri pkai tudung mcm ni la

Anonymous said... Best Blogger Tips

confirm lelaki ni.. xnampak mcm perempuan pn.. mcm2 >.<''

Anonymous said... Best Blogger Tips

uwekkkkkkkkkkkkkkk.........x pasal2 aku termuntah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

BUTO LA BULU KAKI KANTOI

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahha..laki la 2!!ade misai!!bengom pyer org

minoari89 said... Best Blogger Tips

mcm haram ja aku tgk..

izzie izzam said... Best Blogger Tips

mungkin die nih na ktok orng yg paki tdung kowt..tpi perlu ke wat cmnih..cum s**l arr!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni lah orang yang aku doa supaya Allah panahkan terus dia dengan petir.. astu mati on d spot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka mcm jamban tan x siap...agak2 la der

Zya Lemon said... Best Blogger Tips

lelaki ni...

Unknown said... Best Blogger Tips

hina agama.

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila dan tak ada maruah diri langsung walau bertudung ataupun tidak. Tidak ada harga diri dan kesian pada ibubapanya.

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

sayang, ni lelaki ni. misai macam baru lepas cukur.. dan bahagian dada, memang bukan perempuan. janganlah malukan kaum perempuan bertuudung... nampak sangat nak menjatuhkan maruah islam...


tensi tengokkk maruah dipermainkan gini,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

cube tgk pic yg no 4 tuh . besar gilerr tgn dye .

khuza hasan said... Best Blogger Tips

xade keje!

Anonymous said... Best Blogger Tips

keje menghina ney !

stiletto ungu said... Best Blogger Tips

mungkin manusia ni ader kecelaruan identiti terlampau.. @ mgkin kecacatan otak.. hanya manusia yg x berakal jek yg buat perkara pelik mcm nih..

is_isaac said... Best Blogger Tips

teruk betul la, tak malu ke buat mcm nie, aduyai~

Sharl da Piepiapie said... Best Blogger Tips

Nmpak sangat org ni nk memalukan kaum pmpuan brtudung.. dye xdak prasaan malu ke bt cm 2? adedeehh.. tolong laa.. ni btl2 memalukan.

| syuhairah | said... Best Blogger Tips

ni ler name nyer gile tade kej.. aishhhh

mastura.. said... Best Blogger Tips

x dak motif ja aku tgk...

khairy754 said... Best Blogger Tips

stupid...

❥ cik sчαғiqαн said... Best Blogger Tips

moga2 ALLAH laknat jantan nie ! errhh ! sakit jek hati tengok !

zaidi said... Best Blogger Tips

confirm jantan

Anonymous said... Best Blogger Tips

celako la ko!

Hati Ku Meluahkan.... said... Best Blogger Tips

astagfirullahal azim...... smoga di beri hidayah oleh Allah s.w.t utk brubah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial nya. kalau aku jumpa aku sepak dan bawak jumpe ustaz.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia tekanan tu...dia tu mau jadi betina tapi jadi jantan tulah dengki kan ppoan...sampai menyamar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelaz kau jah

Anonymous said... Best Blogger Tips

nie bukan pompuan ni namaye bapok siam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

what d hell..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Macam jilaka...naharom..

dan said... Best Blogger Tips

minah indon ni tgk tudung tu sytle owg indon jawa baratje tu...puih...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...