Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 5 October 2011

WTF : Pasangan Terlampau Mesra di dalam Keretapi di China (10 Photos)

C'mon guys, kalau nak sangat bermaksiat macam ni, jangan buat depan mata orang. Bagus GO GET A ROOM! Kesian dengan orang di sekeliling mereka yang terpaksa tengok segala aksi mereka.


osserem

8 comments:

kim ha nim said... Best Blogger Tips

giler gersang diorg ni.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku jew la ada kekasih...entah apa2...lolzzzz

khuza hasan said... Best Blogger Tips

yuckssssssssssss!

Anonymous said... Best Blogger Tips

menunjuk2..mcm kawan kolej aku laa..depan kawan2 saje je nk peluk laa kiss pipi laa...last2 kne tggal...

atinhatta said... Best Blogger Tips

eauw.. semangat bciom ha

Mimi Marilyn said... Best Blogger Tips

baik masuk bilek g main je..buduh je..takde civic

Anonymous said... Best Blogger Tips

bitch! dua ekor ni tak bermoral

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah serope anjing, buat pon tengah jalan...

anjing pon tau lari kalau orang tengok dia beromen..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...